- Un hotel din Singapore își plătește clienții dacă va ploua în timpul vacanței lor.
- În Bali,un hotel a interzis smartphone-urile și alte electronice lângă piscină.
- Park Hyatt New York a creat camere speciale concepute pt. a obține un somn optim.
Un hotel de lux din Singapore își plătește clienții dacă plouă în timpul vacanței lor. Pachetul „Rain Resist Bliss” va rambursa o noapte din sejurul oaspeților în cazul în care vremea îți strică vacanța.
Câți bani primesc clienții înapoi și despre ce hotel vorbim?
Hotelul nu da bani de fiecare dată când plouă. Doar atunci când durata ploii depășește 120 de minute cumulate în orice bloc de 4 ore în timpul zilei. Și se aplică doar pentru pachetele gold, alea de la 650 de dolari pe noapte. Dar e o tehnica de marketing foarte bună, pentru că în Singapore plouă în medie 171 de zile pe an.
Pachetul va rambursa o noapte din sejurul oaspeților dacă una dintre activitățile planificate de aceștia ajunge să fie anulată de ploaie. Un lucru interesant e că, banii vin sub forma unui voucher, care trebuie cheltuit, unde? Corect tot la ei în hotel în decurs de o săptămână, iar suma pe care o primesc clienții este echivalentă cu o noapte de cazare în camera din categoria pe care au rezervat-o. În același timp în zilele ploioase poți vizita Muzeul Civilizațiilor Asiatice, un tur al fabricii de bere Tiger Brewery și cumpărăturile la avanpostul local al librăriei japoneze Kinokuniya.
E o strategie de marketing destul de bună, pentru că e mare competiția în sfera hotelurilor!
În Bali, un hotel a interzis smartphone-urile și alte electronice lângă piscină, ca o modalitate de a încuraja oaspeții să se deconecteze și să se relaxeze. Între timp, mai multe hoteluri și stațiuni din întreaga lume, inclusiv într-un parc din New York, au creat camere speciale concepute pentru a obține un somn optim, dotate cu aparate de zgomot alb, pături cu greutăți și ceaiuri speciale pentru somn.
Citește și