• Prefectul Capitalei, după întâlnirea cu retailerii: Numărul maxim de clienți, afișat la intrare
  • Magazinele mari și medii trebuie să asigure fiecărui client cota de cel puțin 7 metri pătrați
  • Aceste măsuri nu sunt unice și obligatorii pentru toți operatorii

Magazinele mari și medii trebuie să asigure fiecărui client cota de cel puțin 7 metri pătrați, iar magazinele mici doi metri. Pentru a nu apărea discuții, magazinele vor afișa la intrare numărul maxim de clienți admiși simultan, spune prefectul Capitalei, Alin Stoica.

Alin Stoica, prefectul Capitalei, a spus, miercuri, după întâlnirea cu retailerii, că toți au luat măsuri pentru a limita posibilitatea de aglomerare. Magazinele mari și medii vor respecta calculul clientelei utilizând cota de cel puțin 7 mp per client. În ceea ce privește magazinele mici, acestea vor respecta distanțarea de 2 metri între clienți.

„Pentru claritate în aplicare, magazinele vor afișa la intrare numărul maxim de clienți care pot fi simultan prezenți în magazin. În funcție de tipul de magazin și de situația fiecărui operator, măsurile vor putea diferi, de la contor automat la intrare, contor manual, la număr de coșuri”, a spus Stoica.

Recomandări

DATORIA PUBLICĂ A ROMÂNIEI CREȘTE
ROMÂNI EVACUAȚI DIN GAZA
MACRON A IEȘIT LA ATAC
CÂTE LOCUINȚE DEȚINE TAYLOR SWIFT?
RECONSTRUCȚIA FACIALĂ A UNEI FEMEI DE 75.000 DE ANI
CEI MAI BOGAȚI OAMENI DIN SUA

Aceste măsuri nu sunt unice și obligatorii pentru toți operatorii, dar fiecare va trebui să adopte o măsură care să ducă la respectare numărului maxim de clienți, potrivit prefectului. Propuneri suplimentare trebuie să ajungă la Prefectura București până joi, la orele prânzului.