• L’Oreal a acceptat să cumpere brandul australian de produse de îngrijire a pielii Aesop într-o tranzacție în valoare de 2,53 miliarde de dolari.
  • Brandul este o „combinație superbă de urbanitate, hedonism și lux incontestabil”, a declarat directorul general al L’Oreal, Nicolas Hieronimus.
  • De la înființarea sa, în urmă cu 36 de ani, Aesop a reușit să creeze un public fidel în întreaga lume pentru produsele sale, inclusiv săpunuri, loțiuni și creme.

L’Oreal a acceptat să cumpere brandul australian de produse de îngrijire a pielii Aesop într-o tranzacție în valoare de 2,53 miliarde de dolari (2 miliarde de lire sterline), cea mai mare preluare a gigantului francez din domeniul frumuseții din ultimele decenii. Tranzacția, care este supusă aprobărilor autorităților de reglementare, ar trebui să se încheie în al treilea trimestru al acestui an, scrie BBC.

Brandul este o „combinație superbă de urbanitate, hedonism și lux incontestabil”, a declarat directorul general al L’Oreal, Nicolas Hieronimus. De la înființarea sa, în urmă cu 36 de ani, Aesop a reușit să creeze un public fidel în întreaga lume pentru produsele sale, inclusiv săpunuri, loțiuni și creme. Brandul are aproape 400 de magazine la nivel global. Hieronimus a declarat că L’Oreal va ajuta Aesop să se extindă în China, unde a deschis primul magazin în 2022.

„Aesop exploatează toate curentele ascendente de astăzi, iar L’Oreal va contribui la creșterea potențialului său masiv, în special în China și în retailul de călătorie”, a adăugat el. Compania braziliană de produse cosmetice Natura & Co a cumpărat o participație majoritară la Aesop în 2012, înainte de a prelua proprietatea deplină a brandului patru ani mai târziu.

Recomandări

MUSK MIZEAZĂ PE AFD
SOLSTIȚIUL DE IARNĂ
CÂT COSTĂ DISTRACȚIA?
CCR SUB LUPA SUA
SUA UCID LIDERUL ISLAMULUI

Aceasta a devenit cea mai mare sursă de venituri a Natura în decursul deceniului dintre 2012 și 2022. Vânzările brute au sărit de la 28 milioane de dolari la 537 milioane de dolari în această perioadă. Aesop a fost fondată în 1987 de către hairstylistul Dennis Paphitis, care a început să amestece uleiuri esențiale în produse la salonul său din Melbourne, Australia. Când cererea a crescut, el a dezvoltat mostre pentru clienți. În cele din urmă, domnul Paphitis și-a numit marca după faimosul fabulist și povestitor grec Aesop.

Directorul general al Natura, Fábio Barbosa, a declarat că firma se va concentra acum pe îmbunătățirea celorlalte afaceri ale sale, inclusiv a lanțului britanic The Body Shop, pe care l-a cumpărat de la L’Oreal în 2017. „Suntem încrezători că povestea Aesop va continua sub proprietatea L’Oreal și îi dorim Aesop succes în continuare în acest nou capitol”, a adăugat dl Barbosa.

Citește și: