• Săptămâna trecută, Meta și-a lansat cea mai recentă platformă de socializare, o alternativă la Twitter numită Threads.
  • Aplicația Threads a adunat peste 70 de milioane de utilizatori în două zile de la lansare.
  • Noile conturi create pe Threads își pot transfera cu ușurință informațiile de pe Instagram, folosindu-se datele contului și numele de utilizator pe ambele platforme.

Aplicația Threads a lui Mark Zuckerberg a avut un succes major și a marcat peste 100 de milioane de utilizatori după o saptămână de la lansare, scrie Business Insider.

Threads răspunde la marea întrebare pe care start-up-urile sociale precum BlueSky și Mastodon trebuie să și-o pună, și anume: „De ce ar trebui un utilizator să folosească altă aplicație deși există o platformă de bază?”

Pentru noile companii de social media, atingerea unui număr mare de utilizatori poate fi o provocar deoarece, fără o audiență suficient de mare, este puțin probabil să se înregistreze creatori de conținut care să promoveze aplicația.

Recomandări

LE-O DĂM ÎN VOT!
SURSE: CIUCĂ DEMISIONEAZĂ
CINE ESTE CĂLIN GEORGESCU
ALEGERI 2024
GEOANĂ RUPE TĂCEREA
VIAȚA DUPĂ EXIT POLL

Care este secretul platformei Threads

„Dacă nu există audiență, este greu să atragi creatorii, este o problemă de tipul oul și găină”, a declarat Alexis Ohanian, cofondator Reddit. „Instagramul are publicul și are creatorii. Peste noapte, a reușit să aducă o grămadă de oameni care au un fost influențați să creeze conținut pe Threads, iar o parte dintre urmăritori celorlalte platforme vor vedea notificările deci vor dori să o încerce.”, a adăugat ea.

Criticii remarcat cantitățile extrem de mari de date pe care Threads le colectează, dar și un bug care împiedică utilizatorii să își șteargă conturile Threads fără să își șteargă întregul Instagram.

„Motivele pentru adoptarea sa rapidă sunt ușor de observat”, a declarat Sarah Oh, fost consilierpe Twitter și cofondator al unei alternative la Twitter, T2. „Meta a profitat de baza gigantică de utilizatori de pe Instagram și a facilitat conectarea conturilor pe care aceștia le urmăresc deja. Și, bineînțeles, profită de dezamăgirea generată de Twitter.”

Citește și: