• Meghan Markle și-a lansat oficial noul brand de lifestyle, trimițând borcane de gem de căpșuni influencerilor din SUA.
  • Ea a dăruit borcanele în ediție limitată pentru a-și promova noua afacere American Riviera Orchard, care a fost anunțată online luna trecută.
  • Acest lucru a fost făcut prin intermediul unui videoclip teaser în stil vintage în care fosta actriță a fost văzută tăind flori.

Meghan Markle și-a lansat oficial noul brand de lifestyle, trimițând borcane de gem de căpșuni influencerilor din SUA. Ea a dăruit borcanele în ediție limitată pentru a-și promova noua afacere American Riviera Orchard, care a fost anunțată online luna trecută, scrie The Independent.

Acest lucru a fost făcut prin intermediul unui videoclip teaser în stil vintage în care fosta actriță a fost văzută tăind flori și gătind în timp ce pe fundal se auzea melodia I Wish You Love” a lui Nancy Wilson.

Borcanele de dulceață au fost trimise unor influenceri, inclusiv designerului de modă Tracy Robbins, care a promovat dulceața pe poveștile sale de pe Instagram.

Recomandări

CÂND INTRĂM ÎN SCHENGEN
AFACERI RUSIA-COREEA
STĂ PROST CU VÂNZAREA
REVOLTA ROBOȚILOR
CE-AU GĂSIT AL LOR SĂ FIE
ANIME ȘI MANGA

Dulceața avea eticheta noii companii și numere scrise de mână care arătau că este borcanul 17 din 50. Robbins a scris: @AmericanRivieraOrchard micul dejun, prânzul și cina tocmai au devenit un pic mai dulci”.

Ea a urmat cu o fotografie a gemului într-un coș cu lămâi, unde a adăugat: Vă mulțumesc pentru coșul delicios! Îmi place absolut mult această dulceață, așa că nu sunt sigură că o voi împărți cu cineva. @AmericanRivieraOrchard Mulțumesc, M! #MontecitoGoodness #AmericanRivieraOrchard”.

Alți influenceri talentați au promovat, de asemenea, gemul pe rețelele lor de socializare, printre care se numără și influenta socialite argentiniană Delfina Balquier. Ea a primit în dar borcanul 10 din 50 și a prezentat cum arată dulceața pe o bucată de pâine unsă cu unt.

Balquier a scris: Gemul de căpșuni mă face fericită. Și îmi place gemul tău, @AmericanRivieraOrchard”. Vestea gemului a fost întâmpinată cu mult entuziasm de fanii ducesei, care au intrat pe rețelele de socializare pentru a-și împărtăși entuziasmul.

Deși nu se știe încă exact care vor fi ofertele noului brand, site-ul web al Oficiului pentru Brevete și Mărci din Statele Unite raportează că firma este înregistrată pentru a vinde cărți de rețete descărcabile și tipărite, îmbrăcăminte de masă, textile, precum și alimente precum gem și marmeladă. Apărând pe Twitter (X), un fan a lăudat eticheta de lux de pe gem.

Aceștia au scris: Totul stă în detalii, broderia logo-ului ARO de pe învelișul gemului este rafinată.” Un al doilea a adăugat: Nu mănânc gem atât de mult, dar pentru tine, Meg, cumpăr puțin. De fapt, soțul și copiii le vor mânca în numele meu.”

Citește și