- Meghan Markle și-a lansat oficial noul brand de lifestyle, trimițând borcane de gem de căpșuni influencerilor din SUA.
- Ea a dăruit borcanele în ediție limitată pentru a-și promova noua afacere American Riviera Orchard, care a fost anunțată online luna trecută.
- Acest lucru a fost făcut prin intermediul unui videoclip teaser în stil vintage în care fosta actriță a fost văzută tăind flori.
Meghan Markle și-a lansat oficial noul brand de lifestyle, trimițând borcane de gem de căpșuni influencerilor din SUA. Ea a dăruit borcanele în ediție limitată pentru a-și promova noua afacere American Riviera Orchard, care a fost anunțată online luna trecută, scrie The Independent.
Advertisment
Acest lucru a fost făcut prin intermediul unui videoclip teaser în stil vintage în care fosta actriță a fost văzută tăind flori și gătind în timp ce pe fundal se auzea melodia „I Wish You Love” a lui Nancy Wilson.
Borcanele de dulceață au fost trimise unor influenceri, inclusiv designerului de modă Tracy Robbins, care a promovat dulceața pe poveștile sale de pe Instagram.
Recomandări
Dulceața avea eticheta noii companii și numere scrise de mână care arătau că este borcanul 17 din 50. Robbins a scris: „@AmericanRivieraOrchard micul dejun, prânzul și cina tocmai au devenit un pic mai dulci”.
Ea a urmat cu o fotografie a gemului într-un coș cu lămâi, unde a adăugat: „Vă mulțumesc pentru coșul delicios! Îmi place absolut mult această dulceață, așa că nu sunt sigură că o voi împărți cu cineva. @AmericanRivieraOrchard Mulțumesc, M! #MontecitoGoodness #AmericanRivieraOrchard”.
Alți influenceri talentați au promovat, de asemenea, gemul pe rețelele lor de socializare, printre care se numără și influenta socialite argentiniană Delfina Balquier. Ea a primit în dar borcanul 10 din 50 și a prezentat cum arată dulceața pe o bucată de pâine unsă cu unt.
Balquier a scris: „Gemul de căpșuni mă face fericită. Și îmi place gemul tău, @AmericanRivieraOrchard”. Vestea gemului a fost întâmpinată cu mult entuziasm de fanii ducesei, care au intrat pe rețelele de socializare pentru a-și împărtăși entuziasmul.
Deși nu se știe încă exact care vor fi ofertele noului brand, site-ul web al Oficiului pentru Brevete și Mărci din Statele Unite raportează că firma este înregistrată pentru a vinde cărți de rețete descărcabile și tipărite, îmbrăcăminte de masă, textile, precum și alimente precum gem și marmeladă. Apărând pe Twitter (X), un fan a lăudat eticheta de lux de pe gem.
Aceștia au scris: „Totul stă în detalii, broderia logo-ului ARO de pe învelișul gemului este rafinată.” Un al doilea a adăugat: „Nu mănânc gem atât de mult, dar pentru tine, Meg, cumpăr puțin. De fapt, soțul și copiii le vor mânca în numele meu.”
Citește și
- Dua Lipa și-a planificat lansarea celui de-al treilea album, chiar înainte de a debuta în industria muzicală. Când vei putea asculta „Radical Optimism”
- Markus Pieper se retrage din postul de la Comisia Europeană, în urma unei controverse care a amenințat campania electorală a președintei Ursula von der Leyen
- Flacăra olimpică parcurge drumul din Antichitate până azi
Partenerii noștri