• Răspunzând unui cont care a postat despre posibilele schimbări, şeful Tesla şi Space X a declarat că taxarea noilor utilizatori pentru a posta, a da like.
  • Anul trecut, X, cunoscut anterior sub numele de Twitter, a lansat un program pilot în Noua Zeelandă şi în Filipine.
  • Comentariile lui Musk sugerează că acest proces va fi acum introdus pe scară mai largă.

X plănuieşte să înceapă să perceapă tuturor noilor utilizatori o „mică taxă” pentru a interacţiona cu postările, a declarat Elon Musk.

Răspunzând unui cont care a postat despre posibilele schimbări, şeful Tesla şi Space X a declarat că taxarea noilor utilizatori pentru a posta, a da like şi a răspunde este „singura modalitate” de a opri conturile false sau robotizate de pe platformă.

Anul trecut, X, cunoscut anterior sub numele de Twitter, a lansat un program pilot în Noua Zeelandă şi în Filipine, prin care noii utilizatori trebuiau să plătească un abonament de un dolar pe an pentru a avea acces la funcţii cheie, notează PA Media.

Recomandări

CRESC TENSIUNILE CHINA-TAIWAN
CIOLACU: ROMÂNIA ȘI TURCIA NU SUNT COMPETITORI
STRESUL NE DOBOARĂ
FRANȚA SCHIMBĂ DOCTRINA
CE ȚINUTE AU ALES VEDETELE LA CANNES
CONFLICT VIOLENT ÎN PARLAMENTUL ROMÂNIEI

Comentariile lui Musk sugerează că acest proces va fi acum introdus pe scară mai largă. „Din nefericire, o taxă mică pentru accesul noilor utilizatori la reacţii este singura modalitate de a reduce atacul necruţător al roboţilor”, a spus el.

Într-un alt răspuns la un alt cont care a pus sub semnul întrebării această abordare, Musk a spus că taxa ar putea fi în vigoare doar pentru primele trei luni după ce un nou utilizator se alătură platformei.

Miliardarul a declarat că eradicarea conturilor false şi a celor de tip bot a fost o prioritate cheie pentru el atunci când a preluat platforma, la sfârşitul anului 2022. Cu toate acestea, mulţi utilizatori au raportat de atunci că au observat o creştere a conţinutului spam, în parte din cauza reducerilor substanţiale de personal efectuate de Musk, inclusiv a echipei de moderare a conţinutului firmei.

Citește și