• O agenție de influencer marketing oferă 1.000 de dolari pentru un job de scroll pe TikTok timp de 10 ore la rând.
  • Norocoșii candidați vor ajuta la depistarea noilor tendințe.
  • Conținutul video de scurtă durată al TikTok a fost comparat cu cocaina crack deoarece creează dependență.

O agenție de influencer marketing profită de utilizatorii de social media pentru TikTok și oferă o oportunitate de muncă de vis care îi va plăti pe utilizatori pentru a derula TikTok la nesfârșit, scrie Business Insider. Ubiquitous, o companie care ajută mărcile să se dezvolte prin campanii de influencer marketing, a deschis înscrierile pentru TikTok Watching Job 2.0″, care va plăti trei candidați de succes cu 100 de dolari pe oră pentru a derula TikTok timp de 10 ore la rând pentru a-i ajuta să descopere noile tendințe emergente”.

Aplicația le cere candidaților să se aboneze la canalul YouTube al Ubiquitous, să completeze un formular cu o explicație de 50-100 de cuvinte despre motivul pentru care ar trebui să primească postul și să facă un tweet opțional despre motivul pentru care merită postul. Tweetul va permite candidaților să fie luați în considerare în mod prioritar pentru acest post.

Toți candidații trebuie să aibă peste 18 ani și să fie familiarizați cu platforma. Termenul limită pentru depunerea candidaturilor este 31 mai 2023. În octombrie, Ubiquitous a oferit un program similar, în cadrul căruia candidații câștigători puteau câștiga 50 de dolari pe oră timp de 12 ore pe TikTok, alături de alte avantaje sub formă de carduri cadou, potrivit New York Post.

Recomandări

A MURIT ROBERTO CAVALLI
CE ÎȚI DĂ DE GOL INFIDELITATEA?
GUVERNUL ADOPTĂ STRATEGIA NAȚIONALĂ DE EDUCAȚIE FINANCIARĂ
10 IDEI PENTRU ÎNVĂȚĂMÂNT
RUSIA SE INFLITREAZĂ ÎN PARLAMENTUL EUROPEAN
A ÎNCEPUT ANCHETA LA PANTELIMON

TikTok a crescut rapid în ultimii ani, dublându-și baza de utilizatori la nivel mondial de la 291,4 milioane la 655,9 milioane între 2019 și 2021. Insider Intelligence estimează că va ajunge la un miliard de utilizatori până în 2025. Analiștii de pe Wall Street de la Bernstein Research au comparat anterior conținutul video de scurtă durată al aplicației, care creează dependență, cu cocaină crack. Formatul său a fost imitat rapid de alte companii de social media, inclusiv prin introducerea Reels pe Instagram și Shorts pe YouTube.

Citește și: