- Zona de food delivery se va situa la 600 milioane euro în maximum doi ani, spune Dragoş Petrescu
- După criză, comenzile online de mâncare vor ajunge la 20-22% din cifra de afaceri
- 80% dintre comenzile online de mâncare ajung acasă la clienţi, iar 20% în corporaţii
Dragoş Bercea este bucătar de peste 10 ani, iar criza COVID-19 l-a forţat să îşi închidă afacerile pe care le conducea împreună cu familia. Spune că nu a stat prea mult pe gânduri şi s-a reorientat către un business care s-a dezvoltat în epidemie şi care îi va permite să muncească în noua realitate: gustul mâncării livrate direct acasă sau la birou.
Advertisment
Comenzile de mâncare online au crescut de la 3% spre 15% în criză. Cele mai comandate produse sunt ciorba de pui, mititeii la grătar şi sarmale cu mămăligă, iar valoarea medie a unei comenzi este de 20 euro.
„Am un hotel şi un restaurant în Predeal şi o sală de evenimente în Braşov şi am fost nevoie să le închid. Foarte repede a trebuit să mă reprofilez şi am venit în Bucureşti cu acest mare proiect de delivery. Va rămâne o componentă care într-un an, maxim doi, va ajunge la 600 milioane euro numai pe piaţa din România 10.11 CUT 09.49 Astăzi deja avem o piaţă în România de 500 milioane pe livrare 09.53 CUT 10.54 Am investit aproximativ jumătate de milion în acest proiect”, a spus Dragoș Petrescu, bucătar-șef.
Recomandări
- Pride Month: SUA emit un avertisment global cu privire la atacuri împotriva comunității LGBTQ
- Zelenski a semnat legea privind recrutarea condamnaţilor în armată
- Dincolo era mai ieftin. Un grup de măicuțe din Franța și-a făcut magazin online pentru a plăti facturile mănăstirii
- Trei români sunt prinşi în mijlocul revoltelor din Noua Caledonie
- Gata cu fake-urile în România. Ministerul Digitalizare a făcut o platformă contra deepfake
Partenerii noștri