• Scopul orașului München este ca zona să fie „modernizată” și din nou „ancorată în centrul societății”.
  • Proprietarul unui bar a declarat că scopul proiectului nu este de a se îndepărta definitiv de alcool, ci de a arăta că există alternative atractive.
  • Die Null (Zero) din apropierea gării principale a capitalei bavareze își va servi clienții exclusiv cu băuturi răcoritoare, mocktail-uri, sucuri, apă și bere fără alcool.

München, locul de desfășurare al festivalului de bere Oktoberfest, cunoscut în întreaga lume, va deschide joi prima sa Biergarten (grădină de bere) fără alcool, ca o aluzie la schimbarea obiceiurilor de consum în rândul petrecăreților și la frustrarea crescândă față de consumul excesiv de alcool în public, scrie The Guardian.

Die Null (Zero) din apropierea gării principale a capitalei bavareze își va servi clienții exclusiv cu băuturi răcoritoare, mocktail-uri, sucuri, apă și bere fără alcool, în încercarea de a dezbrăca zona de imaginea sa bețivă și mizerabilă.

Operatorii restaurantelor, hotelurilor și spațiilor culturale din apropiere, care vor gestiona împreună grădina de bere, s-au plâns mult timp că turiștii care coboară din trenuri beau în exces alături de localnici, în conformitate cu imaginea globală a Münchenului ca paradis al berii.

Recomandări

ZELE VREA TOMAHAWK
NEOM INAUGUREAZĂ SINDALAH
BEZOS ÎȘI APĂRĂ ZIARUL
NETFLIX LANSEAZĂ MOMENTE
MAPN VREA LEGE PT DRONE
CANICULA UCIDE

Oaspeții localului în aer liber vor putea să își aducă propria mâncare și vor avea parte de divertisment live gratuit oferit de formații, coruri și artiști solo, precum și de seri de dans cu DJ și petreceri pentru tineri.

Scopul orașului München este ca zona să fie „modernizată” și din nou „ancorată în centrul societății”, a declarat administrația orașului, în condițiile în care consumul de bere continuă să scadă constant în Germania.

Proprietarul unui bar, Florian Schönhofer, unul dintre susținătorii Die Null, a declarat că scopul proiectului nu este de a se îndepărta definitiv de alcool, ci de a arăta că există alternative atractive.

În ultimii 20 de ani de activitate, Schönhofer a observat o „disoluție a granițelor” în ceea ce privește alcoolul, cu „tineri în costume de afaceri care nu se gândesc deloc să-și bea berea de la sfârșitul zilei de lucru în trenul de naveta”.

El a spus că reacția la planuri a fost până acum pozitivă.

„Cu toate acestea, probabil că vom înregistra o pierdere”, a declarat el pentru săptămânalul Die Zeit, menționând că, deși există clienți care pot bea 10 beri într-o noapte, puțini ar comanda 10 sucuri de fructe.

Citește și