• În lumea tăioasă a ospitalităţii post-pandemice, obţinerea celor mai buni angajaţi este esenţială.
  • Un grup hotelier a decis să atragă personal de excepţie, oferindu-le un tatuaj gratuit, dacă vor rămâne şase luni.
  • Campania este în parte o campanie de atragere a atenţiei.

În lumea tăioasă a ospitalităţii post-pandemice, obţinerea celor mai buni angajaţi este esenţială. Ruby Hotels din Germania, care deţine 16 proprietăţi în Europa, oferă noilor angajaţi până la 500 de euro pentru a-şi face tatuaje, piercing sau tunsoare după ce împlinesc şase luni de muncă.

Şi la puţin peste o lună de când a început programul, în iunie, cererile de angajare la acest brand au crescut deja cu 25%, în ciuda faptului că este perioada vacanţelor de vară în Europa.

„Având în vedere deficitul de personal din industria hotelieră din Europa, acesta este un rezultat foarte satisfăcător”, a declarat pentru CNN, vicepreşedintele departamentului de resurse umane al Ruby.

Recomandări

FICO ÎȘI REVINE DUPĂ ATAC
URSULA INVESTIGHEAZĂ DIN NOU META
ÎN CHINA ÎȚI IEI LIBER DACĂ EȘTI TRIST
A.I. ÎN MUZEE
CUM E VREMEA ÎN ROMÂNIA?
CE FACEM CU SISTEMUL PATRIOT

Campania este în parte o campanie de atragere a atenţiei, a spus ea, dar, mai ales, este pentru a atrage genul de personal pe care îl doresc în hotelurile lor: „Jucători de echipă care apreciază caracterul, sufletul şi individualitatea”, a scris compania într-o declaraţie.

„Ruby vrea să îşi încurajeze angajaţii să îşi creeze povestea individuală de succes, să îşi arate propria personalitate şi să o pună în valoare şi la locul de muncă. Iubim oamenii cu personalitate şi asta vrem să transmitem”, a adăugat Scheurer.

Scheurer, care are ea însăşi tatuaje, a declarat că: „Amestecul de caractere individuale este ceea ce creează atmosfera şi succesul Ruby”.

Ea a continuat: „Tatuajele, piercingurile şi coafurile sunt ceva foarte personal. Sunt diferite pentru fiecare, emoţionale pentru fiecare, cu o semnificaţie. La Ruby, fiecare angajat poate şi ar trebui să fie el însuşi. Multe companii pretind acest lucru. Noi o dovedim cu această campanie”.

Şi dacă angajaţii actuali se simt excluşi, nu o vor face pentru mult timp. Schema a mers atât de bine încât au extins-o. Atunci când un angajat existent recrutează unul nou, marca va plăti un tatuaj pentru fiecare dintre ei. Campania se va desfăşura până la sfârşitul anului.