• Elon Musk a livrat primul camion electric de mare tonaj (Semi) către PepsiCo.
  • Musk a declarat că acest camion va reduce emisiile de pe autostradă.
  • Experții din industrie rămân sceptici în privința faptului că aceste camioane cu baterii pot suporta în mod economic efortul de a transporta încărcături grele pe sute de kilometri.

Elon Musk a livrat primul camion electric de mare tonaj (Semi) către PepsiCo, fără a oferi previziuni actualizate privind prețul camionului, planurile de producție sau cât de multă marfă ar putea transporta, potrivit BARON’S.

Musk a declarat că acest camion de mare tonaj, alimentat cu baterii, va reduce emisiile de pe autostradă, va depăși modelele diesel existente în ceea ce privește puterea și siguranța și va genera o tehnologie de încărcare rapidă pe care Tesla o va folosi la viitorul său pick-up.

Dacă sunteți camionagiu și doriți cea mai tare platformă de pe șosea, aceasta este” , a spus Musk, menționând că au trecut cinci ani de când Tesla a anunțat că dezvoltă camionul complet electric.

Recomandări

7 LOCAȚII „BRIDGERTON"
CELE MAI VECHI DOVEZI ALE FUZIUNII
MAI SLĂBEȘTE-NE
SOPHIE TURNER, DESPRE DIVORȚUL DE JOE JONAS
VEZI WORLD PRESS PHOTO LA UNIVERSITATE
NOI IMAGINI ÎN CAZUL LUI „DIDDY"

Cu toate acestea, experții din industrie rămân sceptici în privința faptului că aceste camioane cu baterii pot suporta în mod economic efortul de a transporta încărcături grele pe sute de kilometri.

Compania nu a anunțat însă prețurile pentru Semi, nu a oferit detalii despre variantele de camion pe care le proiectase inițial și nici nu a furnizat o prognoză pentru livrările către PepsiCo sau alți clienți. Tesla a declarat că va începe să folosească Semi pentru a transporta piese la uzina sa din Fremont, California.

În 2017, Tesla spusese că versiunea Semi cu autonomie de 300 de mile va costa 150.000 de dolari, iar versiunea cu autonomie de 500 de mile 180.000 de dolari, dar prețurile vehiculelor electrice pentru pasageri ale Tesla au crescut brusc de atunci.