• Încheierea parteneriatului dintre Kanye West și Adidas „dăunează” afacerii.
  • O mulțime de perechi de Yeezy-uri rămân nevândute.
  • Compania nu a decis ce să facă cu stocul de adidași, de aproape 500 de milioane de dolari, în colaborare cu artistul Kanye West.

Adidas a raportat o scădere a vânzărilor, dar profituri mai bune decât se aștepta, în urma ruperii înțelegerii sale cu rapperul Kanye West, scrie Sky News. Firma a declarat că pierderea brandului său de adidași Yeezy a „afectat” afacerea, dar a subliniat că o parte din „durere” a fost eliminată de un bun mers al vânzărilor în China.

„Adidas” a declarat în martie că nu a decis ce va face cu stocurile nevândute de Yeezy, în valoare de 442 de milioane de lire sterline. Decizia de a se despărți de Kanye West a venit în urma comentariilor antisemite și a altor remarci făcute de acesta în octombrie anul trecut.

Vineri, compania nu a avut nicio actualizare cu privire la planurile sale privind bunurile care ar putea fi, eventual, anulate în totalitate sau refolosite. Firma a spus că este în continuare pe cale să înregistreze anul acesta prima pierdere anuală din ultimele trei decenii, estimată la 612 milioane de lire sterline.

Recomandări

DATORIA PUBLICĂ A ROMÂNIEI CREȘTE
ROMÂNI EVACUAȚI DIN GAZA
CÂTE LOCUINȚE DEȚINE TAYLOR SWIFT?
OLIVIA RODRIGO NU MAI CÂNTĂ ÎN UK
GOOGLE DĂ BANI GREI LA APPLE
GEN Z SE DISTREAZĂ CU POWERPOINT-URI

Vânzările nete au scăzut cu 1%, la 4,6 miliarde de lire sterline, în timp ce profitul net a scăzut la 52 de milioane de lire sterline, de la 384 de milioane de lire sterline obținute în aceeași perioadă a anului trecut, a precizat compania.

Directorul general, Bjorn Gulden, a menționat reporterilor că, deși Adidas nu a luat încă o decizie în privința stocurilor rămase, opțiunile pentru pantofi au fost reduse și se apropie de o decizie. Pippa Stephens, analist senior de îmbrăcăminte la GlobalData, a declarat despre actualizarea companiei: „În timp ce problemele Adidas se datorează în mare parte rezilierii Yeezy, cu vânzări excluzând acest brand în creștere cu 9%, are, de asemenea, modele mai puțin dorite decât concurenții săi, ceea ce a îndepărtat mulți dintre cumpărătorii săi anterior loiali”.

Citește și

ChatGPT are propriile patru scenarii apocaliptice. Cum ar putea sfârși omenirea

Mama lui Jennifer Lopez a știut întotdeauna că fiica ei și Ben Affleck se vor împăca: „M-am rugat timp de 20 de ani”

Călătorii în timp record până în Dubai. Europa intră în cursa avioanelor hipersonice