Românii preferă cumpărăturile online, deși magazinele s-au redeschis. Ce creștere a înregistrat comerțul online în Starea de Urgență

  • În perioada stării de urgenţă, numărul de tranzacţii la cumpărăturile online a crescut cu 75%, conform MerchantPro.
  • Creşterea s-a menţinut şi după 15 mai, chiar dacă în luna iunie magazinele offline s-au redeschis.
  • Numărul cererilor pentru deschiderea magazinelor online s-a triplat în ultimele luni.

Ţi se pare mai confortabil şi practic să comanzi online ceea ce ai nevoie? Dacă în perioada izolării erai nevoit să te aprovizionezi din mediul virtual, acum a devenit un obicei.

Şi pentru că tendinţa este ca shopping-ul să se mute în online, retailerii se adaptează. În ultimele luni, cererea pentru deschiderea magazinelor virtuale s-a triplat pe platforma MerchantPro.

75% creștere în vânzările online, în perioada 15 martie – 15 mai 2020

„Practic, în perioada stării de urgenţă, 15 martie – 15 mai, a existat o creştere de 75% la nivelul numărului de tranzacţii, comparat cu aceeaşi perioadă din 2019.

Înclusiv după 15 mai, creşterile au fost similare cu perioada stării de urgenţă”, a mărturisit Raluca Simion, Marketing Manager la MerchantPro.

Ce spun românii despre cumpărăturile online

„Pierd mult timp să merg în toate magazinele, să caut ce am nevoie. Aşa, online, intru pe 3 site-uri şi mi-am găsit”, spune un bărbat.

„Online, scuteşti timpul pe care îl petreci la mall. E mult mai simplu. Vine acasă, livrare la domiciliu”, spune o femeie.

Românii preferă magazinele online, deși s-au redeschis cele offline

Când ai făcut ultima dată cumpărăturile, le-ai făcut online sau în magazin fizic? Ştim cu toţii că, în perioada izolării, vânzările online au avut un număr record.

Surprinzător este că, şi după ce magazinele fizice s-au redeschis, românii au continuat să comande în mediul virtual.

Practic, vânzările online nu şi-au pierdut deloc din popularitate.