• 47% dintre elevi spun că în decursul anului școlar au existat situații în care nu au făcut anumite ore. 
  • 18% dintre elevi susțin că opționalele nu le satisfac deloc interesele. 
  • Doar 1% dintre cadrele didactice participante la sondaj nu se consideră obiective în privința evaluării elevilor.

94,9% dintre profesori se consideră obiectivi atunci când acordă note elevilor, conform unui raport realizat de Consiliul Național al Elevilor. În acelasi timp, 47% dintre elevi spun că în decursul anului școlar au existat situații în care nu au făcut anumite ore.

„De cele mai multe ori, profesorii evaluează mai obiectiv elevii, acest lucru se datorează și faptului că multe dintre lucrările pe care le avem acum sau temele sunt mai greu de supus subiectivismului… este greu să existe o lipsă de obiectivism în aceste lucrări”, a spus Mihnea Stoica, secretar executiv al Consiliului Național al Elevilor, la Aleph News.

În același timp, datele raportului arată că 18% dintre elevi susțin că opționalele nu le satisfac deloc interesele.

Recomandări

NAVALNÎI, OPOZANT PÂNĂ LA MOARTE ȘI DINCOLO DE EA
CÂT ÎȚI AJUTĂ MEDITAȚIILE COPILUL?
GIORGIA MELONI SUFERĂ PRIMA ÎNFRÂNGERE
BYD LANSEAZĂ U9
SCADE NUMĂRUL DE CAZURI COVID DIN ROMÂNIA
BIDEN VREA AJUTOR PENTRU UCRAINA ȘI ISRAEL

„Școala, din păcate, nu are resursele necesare să atragă profesori exact în domeniile care le sunt poate mai utile elevilor. Practic, elevii ajung să aleagă din opțiunile disponibile, care de mult ori nu sunt cele mai relevante… ne întoarcem la salarizarea profesorilor, disponibilizare, școala ar trebui să poată să atragă profesori care să poată să predea ce își doresc elevii”, a explicat Daniela Coteț, expert în educație, la Aleph News.

Citește și