• Predarea prin joc face învățarea distractivă pentru elevi și îi ajută să rețină rapid.
  • Jocul didactic dezvoltă spiritul de echipă și e considerat un model.
  • România are printre cei mai puțini profesori din UE, iar unii nu își mai schimbă modul de predare.

Avem legi noi, dar manuale vechi și profesori cărora le este greu să se adapteze la nevoile generației actuale. Întrebarea care ar trebui să fie pe buzele dascălilor este „cum predăm atunci când predăm?”. Trăim într-o societate în care online-ul și A.I-.ul devin universul elevilor.

„Cum facem să îi aducem pe copii la școală și să rămână la școală? Cum facem să predăm eficient și atractiv, astfel încât copiii să învețe cât mai multe de la școală? Cred că noi, profesorii, ar trebui să ne organizăm lecțiile prin tehnici și metode de predare creativă. Cred, cumva, că ar trebui să facem lecțiile mai interactive, să îi aducem pe copii și să ne fie instrumente în predare, să îi lăsăm să ne pună întrebări, să îi încurajăm să pună întrebări”, a explicat Luminița Bălășoiu, director la Școala Ana Lugojana, la Aleph News.

În același timp, Luminița Bălășoiu consideră că profesorii trebuie să varieze metodele de predare sau resursele pe care le folosesc, de la manual la videoclipuri, având în vedere câte resurse oferă în zilele noastre Internetul.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Citește și: