- Într-o postare pe Instagram, Lively a jucat aparent pe seama controversei din jurul fotografiei lui Kate Middleton de Ziua Mamei.
- În prima fotografie, Lively stă pe un scaun în timp ce se relaxează lângă o piscină, zâmbind în timp ce ține în mână una dintre cele mai noi arome.
- Campania lui Lively vine în urma controversei legate de fotografiile de familie ale lui Kate.
Blake Lively pare să se fi inspirat din lumea regală pentru ultima ei campanie Betty Buzz. Vineri, actrița, în vârstă de 36 de ani, care a fondat compania de mixere spumante în 2021, a folosit rețelele de socializare pentru a anunța patru noi arome ale băuturilor Betty Buzz și Betty Booze, care vor fi lansate în luna mai, anunță People.
Într-o postare pe Instagram, Lively a jucat aparent pe seama controversei din jurul fotografiei lui Kate Middleton de Ziua Mamei.
„Sunt atât de încântată să împărtășesc această nouă fotografie pe care am făcut-o astăzi pentru a anunța cele 4 noi produse @bettybuzz & @bettybooze! Acum știți de ce am fost MIA”, a scris actrița. În fotografie, Lively stă pe un scaun în timp ce se relaxează lângă o piscină, zâmbind în timp ce ține în mână una dintre cele mai noi arome care vor fi adăugate la marca sa de băuturi.
Cu toate acestea, ședința foto pare să includă câteva greșeli de Photoshop. Pentru început, mâna ei dreaptă are un deget mare anormal de mare, iar un inel este deformat pe câteva dintre degete. Scaunul pe care stă sfidează legile fizicii, nefiind conectat.
Există, de asemenea, o lămâie disproporționată care cade din cer deasupra ei. Campania lui Lively vine în urma controversei legate de fotografiile de familie ale lui Kate. Pe 10 martie, prințesa de Wales, în vârstă de 42 de ani, a publicat o fotografie oficială cu copiii săi pentru a sărbători Ziua Mamei în Marea Britanie.
Citește și