• Ryan Reynolds și Hugh Jackman sunt protagoniștii noului film Deadpool.
  • Anul acesta o s-o vezi pe marele ecran pe Ariana Grande în filmul Wicked.
  • În timpul meciului Super Bowl, Ryan Reynolds și-a promovat pe Instagram filmul Deadpool 3.

Cel mai mare eveniment sportiv din lume, Super Bowl, i-a adus pe oameni din nou în culisele celor mai noi filme și spoturi publicitare de anul acesta. Trailerele difuzate în pauză au devenit la fel de importante ca meciul în sine.

Unul dintre cele mai așteptate trailere ale anului, și anume Deadpool 3, a fost scos la lumină. Astfel am aflat și titlul oficial al lungmetrajului, „Deadpool și Wolverine”. Filmul îi are ca protagoniști pe Ryan Reynolds în rolul lui Deadpool, alături de Hugh Jackman, care revine în rolul lui Wolverine după ce își luase rămas bun în 2017. Filmul apare pe 26 iulie

Anul acesta Ariana Grande apare în Wicked, un musical de succes adus pe marele ecran. Primul trailer este plin de imagini iconice cu Ariana îmbrăcată în roz.â

Recomandări

DATORIA PUBLICĂ A ROMÂNIEI CREȘTE
TRUMP RISCĂ NOI SANCȚIUNI
SADIQ KHAN CANDIDEAZĂ LA MANDATUL 3
JOE BIDEN DECLASIFICĂ MARIJUANA
RAZBOIUL PENTRU A.I. A ÎNCEPUT
FT: UE ARE TIMP, SUA AU BANI

Unele dintre cele mai mari branduri din America au cheltuit câte 7 milioane de dolari pentru doar 30 de secunde de difuzare.

Poate că aproape cel mai amuzant moment al serii a fost spotul „The DunKings” de la Dunkin’ Donuts. Compania și-a făcut debutul publicitar la Super Bowl anul trecut, cu Ben Affleck. Actorul s-a întors anul acesta, alături de vedete precum Matt Damon, Tom Brady și chiar Jennifer Lopez.

Ryan Reynolds și Blake Lively, cuplul cunoscut pentru glumele pe care le fac unul pe seama celuilalt, și-au adus umorul și la Super Bowl. Ryan nu a putut fi prezent fizic la meci, dar asta nu l-a oprit. În timpul meciului, actorul și-a promovat filmul Deadpool 3 și a strecurat o glumă despre soția sa. ”A văzut cineva trailer-ul de la Deadpool? De asemenea, a văzut-o cineva pe soția mea:”, a scris Ryan Reynolds, pe Instagram. Postarea a acumulat aproape două milioane de aprecieri în doar șase ore.

Citește și: