• Gigantul fast-food a susținut că nu mai poate proteja clienții de inflație.
  • Micul dejun, hamburgerii, nuggets, cafeaua și chipsurile vor fi mai scumpe pe timpul verii.
  • McDonald’s spune că majorările îi vor ajuta să facă față unor ,,vremuri incredibil de dificile”.

McDonald’s a majorat prețul cheeseburgerului lor pentru prima dată în mai bine de 14 ani, din cauza presiunilor tot mai mari asupra costurilor, scrie BBC.

Lanțul de restaurante fast-food a anunțat că restaurantele sale din Marea Britanie vor adăuga între 10 și 20 de penny aproximtiv (50 de bani – 1 leu) la o serie de produse.

Prețul unui cheeseburger a crescut de la 99p la 1,19 lire sterline, aproximativ (7 lei).

Recomandări

CINE VA PRELUA ȘEFIA C.E.
NOU COD PENTRU SCHENGEN
NE LIPSEȘTE EDUCAȚIA FINANCIARĂ?
NE-A SALVAT VACCINUL?
CIOLACU: COALIȚIA NU SE RUPE
O ROMÂNCĂ ARBITREAZĂ LA UEFA

Companiile se confruntă cu o creștere a costurilor pentru lucruri precum combustibilul, salariile și ingredientele, prețurile crescând în cel mai rapid ritm din ultimii 40 de ani.

Într-un e-mail adresat clienților, directorul executiv al McDonald’s din Marea Britanie și Irlanda, Alistair Macrow, a declarat că societatea se confruntă cu alegeri dificile” în ceea ce privește prețurile.

Înțelegem că orice creștere a prețurilor nu este o veste bună, dar am amânat și minimizat aceste schimbări cât de mult am putut„, a spus el, adăugând că unele prețuri nu au fost modificate.

De ce cresc prețurile atât de repede?

Unele prețuri vor continua să varieze de la un restaurant la altul, deoarece unele sunt operate de francize, care pot stabili prețurile pe baza recomandărilor McDonald’s.

Micul dejun, hamburgerii, nuggets, cafeaua și chipsurile vor fi mai scumpe, însă ambalajele, salatele și alte câteva produse vor avea același preț.

Marți, aceasta a declarat că se gândește dacă să adauge mai multe opțiuni de meniu la preț redus, deoarece creșterea costului vieții, în special în Europa, îi determină pe unii clienți cu venituri mai mici să cumpere produse mai ieftine.

Această declarație a fost făcută în contextul în care compania a raportat un salt al vânzărilor globale de 9,7% pentru cele trei luni până la sfârșitul lunii iunie, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Războiul din Ucraina a dus la creșterea costului combustibilului și al alimentelor, iar inflația din Marea Britanie – rata de creștere a prețurilor – a ajuns la 9,4% în iunie, cel mai ridicat nivel din ultimii 40 de ani.

De asemenea, unele firme sunt nevoite să majoreze salariile pentru a atrage și a păstra personalul, numărul locurilor de muncă vacante fiind aproape de un nivel record. Cu toate acestea, creșterile salariale nu țin pasul cu creșterea costului vieții.

Companiile din întreaga lume se confruntă cu presiuni asupra costurilor, alte țări fiind, de asemenea, afectate de o inflație ridicată.