- Summitul Inițiativei celor Trei Mări, găzduit de Klaus Iohannis, a început miercuri la Palatul Cotroceni.
- Ionuț Ciurea: „Finanțarea, din păcate, nu vine de la NATO, ba dimpotrivă trebuie să ne înarmăm noi, nu doar să stăm cu mâna întinsă spre aliați”.
- În cadrul Summitului, va fi organizată joi, 7 septembrie, de către Guvernul României, sub Înaltul Patronaj al Președintelui României, Klaus Iohannis, o nouă ediție a Forumului de Afaceri al I3M.
Summitul Inițiativei celor Trei Mări, găzduit de Klaus Iohannis, a început miercuri la Palatul Cotroceni. Proiecte strategice vitale regiunii României, care țin de infrastructura transfrontalieră esențială de transport, energie și digitalizare, sunt dezbătute cu alte 12 state membre participante. Ucraina și Republica Moldova dar și parteneri ca Statele Unite, Germania și alte țări ale Uniunii Europene iau parte la acest Summit.
Advertisment
Ionuț Ciurea, expert în probleme de infrastructură, a vorbit la Aleph News despre impedimentele din industria transporturilor și despre Via Carpatia, cel mai amplu proiect de infrastructură din România: „Acest proiect de transport care are mii de kilometri. Dacă ne uităm de la Marea Baltică la Egee și apoi spre Marea Neagră, numărăm mulți kilometri și mulți din ei nu doar în România. Finanțarea, din păcate, nu vine de la NATO, ba dimpotrivă trebuie să ne înarmăm noi, nu doar să stăm cu mâna întinsă spre aliați”.
În cadrul Summitului va fi organizată joi, 7 septembrie, de către Guvernul României, sub Înaltul Patronaj al Președintelui României, Klaus Iohannis, o nouă ediție a Forumului de Afaceri al I3M.
Recomandări
„Vorbim de mulți ani de Via Carpatia, iar finanțarea a rămas mult în urmă pe teritoriul țării noastre tocmai pentru că avem mult mai mulți kilometri de făcut prin alte părți ale țării care ar trebui să fie priorități”, a mai adăugat Ionuț Ciurea.
Citește și:
- Ion Cristoiu: De ce se tem românii să abordeze și Înfrîngerile din Istoria națională?
- VIDEO. GoPro a lansat o nouă cameră de acțiune. Cum arată modelul 12 Black
- Tractoarele autonome ar putea salva fermierii. Ce a pregătit compania Monarch din California
Partenerii noștri