Instagram dă o mână de ajutor industriei HORECA. Cum te poate susține

Sursă foto: Profimedia
  • Tehnologia avansează, iar tu ar trebui să ţii pasul cu ea
  • Reţele sociale au devenit deja şi o platformă pentru business
  • Instagram poate ajuta cafenelele, restaurantele şi barurile aflate la ananghie
  • Codurile QR ar putea fi mai importante decât crezi

După ce pandemia a lovit sistemul HORECA, multe afaceri au dispărut, iar cele rămase se plâng că abia supravieţuiesc. Antreprenorii caută în continuare ajutor, iar Instagram i-ar putea ajuta.

Codul QR al profilului de Instagram poate fi printat, afişat la intrare sau pe meniu, printat pe produsule oferite spre vânzare şi multe altele. Clienţii vor scana hieroglifele şi vor fi redirecţionaţi catre profilul de Instagram al locaţiei, unde vor putea vedea produsele şi preţurile.

Doi antreprenori bucureşteni spun că este o idee interesantă şi că o vor încerca.

Kristina Rababah, CO-OWNER Ganesha Caffe: „Din ce ştiu, se scanează QR codul şi clientul, user-ul este dus acolo unde avem nevoie, la informaţia pe care vrem să i-o afişăm. Consider că este un lucru foarte bun şi ne ajută în dezvoltarea afacerii, pentru că face trimiterea directă către pagina de Instagram a locaţiei şi astfel nu se mai creează confuzii“.

Sincron Ştefan, PR La Ciorbe: „Consider că o să fie foarte util, nu doar nouă, ci şi oricărei alte locaţii din domeniul HORECA, în general. Ne-ar ajuta foarte mult pentru că, în continuare se fac confuzii şi se tag-uiesc greşit cu locaţia în care se află“.

Autor: Robert Hățiș