• Veți putea în continuare să vizualizați link-uri către articole de știri și să urmăriți editorii de știri pe paginile și conturile lor de Facebook.
  • Fila de știri a adunat milioane de dolari în contracte de conținut pentru editori, care vor dispărea cu toții.
  • După cum se precizează în postarea de pe blog, nu vor exista noi acorduri comerciale pentru știri.

Luna viitoare, Meta va renunța la Facebook News, hub-ul de știri situat în secțiunea de marcaje a platformei, în SUA și Australia. Deja a renunțat la Facebook News în Marea Britanie, Franța și Germania, iar această mișcare nu ar trebui să fie o surpriză pentru cei care au urmărit încercările continue ale Meta de a-și distanța platformele de politică și știri, scrie Mashable.

Compania a declarat că scapă de această filă pentru a ne concentra timpul și resursele asupra lucrurilor pe care oamenii ne spun că vor să le vadă mai mult pe platformă, inclusiv videoclipuri de scurt metraj”. Gata cu știrile pe Facebook pentru ca platforma să poată cheltui mai mult timp și bani pe Reels.

Știm că oamenii nu vin pe Facebook pentru știri și conținut politic – ei vin pentru a se conecta cu oamenii și a descoperi noi oportunități, pasiuni și interese”, a declarat Meta într-o postare pe blog.

Recomandări

DATORIA PUBLICĂ A ROMÂNIEI CREȘTE
ROMÂNI EVACUAȚI DIN GAZA
MACRON A IEȘIT LA ATAC
CÂTE LOCUINȚE DEȚINE TAYLOR SWIFT?
RECONSTRUCȚIA FACIALĂ A UNEI FEMEI DE 75.000 DE ANI
CEI MAI BOGAȚI OAMENI DIN SUA

Așa cum am împărtășit anterior în 2023, știrile reprezintă mai puțin de 3 la sută din ceea ce oamenii din întreaga lume văd în feed-ul lor de pe Facebook și reprezintă o mică parte din experiența Facebook pentru marea majoritate a oamenilor.”

Veți putea în continuare să vizualizați link-uri către articole de știri și să urmăriți editorii de știri pe paginile și conturile lor de Facebook. Dar fila de știri a adunat milioane de dolari în contracte de conținut pentru editori, care vor dispărea cu toții. După cum se precizează în postarea de pe blog, nu vor exista noi acorduri comerciale pentru știri și nu se vor oferi noi produse Facebook special pentru editorii de știri în viitor”.

Citește și