• Se pare că Sharapova s-a confruntat cu anumite provocări în acest domeniu.
  • Sharapova crede că social media a dezvoltat un algoritm foarte puternic.
  • În anumite privințe, Sharapova crede că acest lucru pune presiune asupra oamenilor.

Maria Sharapova sugerează că rețelele de socializare pun presiune asupra societății actuale în anumite moduri. Sharapova, fostă campioană de cinci ori la Grand Slam, a fost una dintre cele mai comercializabile jucătoare de tenis în perioada în care juca, iar social media este un instrument excelent pentru comercializarea produselor sau a mărcilor, scrie Tennis World USA.

Se pare că Sharapova s-a confruntat cu anumite provocări în acest domeniu deoarece a sugerat că a simțit presiunea de a posta în fiecare săptămână, altfel postările sale nu ar fi fost afișate atunci când le-ar fi făcut în cele din urmă. De asemenea, Sharapova crede că social media a dezvoltat un algoritm foarte puternic și aceasta este supărarea” ei față de social media.

În anumite privințe, Sharapova crede că acest lucru pune presiune asupra oamenilor și ar putea avea un impact negativ asupra bunăstării cuiva.

Recomandări

POPULARITATEA AMERICII ESTE ÎN DECLIN
TRIMITEM PATRIOT UCRAINEI?
SE RĂCEȘTE VREMEA
NOI IPAD-URI DE LA APPLE
CAMILLA ÎNDEAMNĂ COPIII LA CITIT
PRINȚUL HARRY MERGE ÎN UK

Da, nu-i așa că este interesant, cum trebuie să ai, asta este ceea ce descopăr eu, nu știu dacă este o provocare, dar cu siguranță există această greutate în plus asupra tuturor, în care ești pus în situația de a avea ceva de spus fără să ai timp să îți dai seama ce vrei să transmiți. Ei bine, ei rulează pe un algoritm, apoi începe să îți ruleze viața. Așa că asta e problema mea cu social media, există o presiune externă de a trebui să te prezinți în mod constant, astfel încât să existe relevanță în acest univers digital al prezenței tale.

Și nu am avut niciodată pe nimeni care să mă ajute cu nimic din ceea ce am făcut pe rețelele sociale, dar cu siguranță m-am confruntat cu acea presiune de genul – Oh, dacă nu postez timp de o săptămână, atunci nimeni nu îmi va vedea postările când le voi face. Dar atunci trebuie să rămâi fidelă la cine ești și trebuie să bați în ritmul propriilor tale tobe, așa se spune”, a declarat Sharapova în cadrul podcastului Armchair Expert with Dax Shepard. Pe Instagram, Sharapova postează mai ales lucruri personale, dar face și postări de business.

Citește și