• Twitter a adăugat bifa albastră pe conturile unor celebrități decedate pentru a promova abonamentele Twitter Blue.
  • Kobe Bryant, Anthony Bourdain, Chadwick Boseman și Michael Jackson au primit postum celebra bifă.
  • Conturile lor spuneau că au cumpărat un abonament Twitter Blue și că și-au verificat numerele de telefon.

Celebritățile decedate sunt cele mai recente care au plătit pentru Twitter Blue – cel puțin conform insignelor de verificare aplicate pe profilurile lor.
Kobe Bryant, Norm Macdonald, Anthony Bourdain, Chadwick Boseman și Michael Jackson s-au numărat printre celebritățile care au primit postum bifa albastră. Twitter a început joi să elimine bifele, verificarea apărând doar pe profilurile celor care plătesc pentru serviciul de abonament, scrie Insider.


În timp ce Musk nu a menționat online conturile celebrităților decedate cu insigna, el a părut să recunoască rapoartele potrivit cărora a ironizat liderii campaniei #BlockTheBlue, o mișcare virală pe Twitter pentru a reduce la tăcere abonații la Twitter Blue prin blocarea acestora. Într-un tweet în care a răspuns la rapoartele potrivit cărora ar fi oferit liderilor mișcării anti-Blue insigne Verified Blue proprii, el a răspuns cu un emoji care râde: „Un troll, eu??”

Pe profilurile lor, începând de sâmbătă seară, insigna indică în mod distinct că celebritățile decedate erau abonate la Twitter Blue și că și-au verificat numerele de telefon. Deși cineva care controlează averea celebrităților ar fi putut, teoretic, să le verifice, conturi precum cel al lui Bourdain au rămas inactive în anii care au trecut de la moartea lor, singura schimbare fiind insigna Verified Blue.

Recomandări

MENIU A LA GREC
ȘOȘOACĂ INTRĂ ÎN CURSA PENTRU PMB
AVEREA LUI MUSK CREȘTE
TURIST ÎN AL NOUĂLEA CER
MUSK FACE CONCEDIERI LA TESLA
O LUNĂ DE SCHENGEN

Twitter Blue, disponibil pentru 8 dolari pe lună, a atras puțini abonați noi de la relansarea sa – potrivit estimărilor programatorului Travis Brown, mai puțin de 600.000 de conturi plătesc pentru acest serviciu. Și, în timp ce pe site au apărut campanii de blocare a persoanelor cu insigne de verificare plătite, susținerea celebrităților pare a fi o încercare de a comercializa serviciul nepopular, au speculat utilizatorii.

Cu toate acestea, insignele postume ale Twitter Blue ar putea încălca legile care protejează consumatorii împotriva acreditărilor false. Conform Codului civil 3344.1 din California, orice persoană care folosește numele, vocea, semnătura sau imaginea unei personalități decedate – în orice mod – în scopul de a face publicitate sau de a vinde produse, bunuri sau servicii, fără consimțământul persoanei în cauză, este dator cu 750 de dolari sau cu valoarea daunelor reale suferite, oricare dintre acestea este mai mare.

Citește și