Utilizatorii de Instagram și Facebook vor plăti pentru a avea conturile verificate

Utilizatorii Instagram și Facebook vor putea de acum înainte să plătească pentru o verificare cu bifă albastră, a anunțat compania mamă Meta.

Meta Verified va costa 55 de lei pe lună pe web sau 68 de lei pentru utilizatorii de iPhone. Mark Zuckerberg, directorul executiv al Meta, a declarat că această măsură va îmbunătăți securitatea și autenticitatea aplicațiilor de socializare.

Măsura vine după ce Elon Musk, proprietarul Twitter, a implementat abonamentul premium Twitter Blue în noiembrie 2022. Serviciul de abonament plătit al Meta nu este încă disponibil pentru întreprinderi, dar orice persoană fizică poate plăti pentru verificare.

Insignele au fost folosite ca instrumente de verificare pentru conturile de profil înalt, pentru a semnifica autenticitatea acestora. Abonamentul ar oferi utilizatorilor plătitori o insignă albastră, o vizibilitate sporită a postărilor lor, protecție împotriva imitatorilor și un acces mai ușor la serviciul clienți, a declarat Meta într-o postare pe site-ul său.

Compania a declarat pentru BBC că schimbarea nu va afecta conturile verificate anterior, dar a precizat că va exista o creștere a vizibilității pentru unii utilizatori mai mici care devin verificați datorită funcției plătite.

Permiterea accesului utilizatorilor plătitori la o bifă albastră a provocat anterior probleme pentru alte platforme de socializare.

Funcția de verificare cu plată a Twitter a fost suspendată în noiembrie anul trecut, când oamenii au început să se dea drept mari branduri și celebrități plătind pentru această insignă.

Meta a precizat că numele de utilizator Instagram și Facebook vor trebui să corespundă unui document de identitate furnizat de guvern pentru a beneficia de verificare, iar utilizatorii vor trebui să aibă o fotografie de profil care să le includă fața.

Alte site-uri precum Reddit, YouTube și Discord folosesc în mod similar modele bazate pe abonament. Meta nu a precizat încă când va fi implementată această funcție și în alte țări, deși Zuckerberg a spus într-o postare că va fi în curând”.

În noiembrie, compania a anunțat pierderea a 11.000 de locuri de muncă ca urmare a investițiilor excesive în timpul pandemiei COVID-19.

La momentul respectiv, Zuckerberg a declarat că a prezis o creștere a Facebook pe baza creșterii pe care a avut-o în timpul pandemiei, dar acest lucru nu s-a întâmplat în cele din urmă. Mulți oameni au prezis că aceasta va fi o accelerare permanentă”, a scris el, și eu am făcut-o, așa că am luat decizia de a crește semnificativ investițiile noastre”.

În schimb, el a spus că încetinirea macroeconomică” și concurența sporită” au făcut ca veniturile să fie mult mai mici decât se așteptau. Am greșit și îmi asum responsabilitatea pentru acest lucru”, a declarat el la momentul respectiv.

Exit mobile version