• Dr. Dilkes este specializat în soluții chirurgicale pentru sforăitul și apneea de somn.
  • El spune că oamenii ar trebui să încerce întotdeauna tratamente mai eficiente din punct de vedere al costurilor.
  • Cea mai frecventă cauză a sforăitului este postura și modul în care dormim în pat.

Un expert în somn spune că ar trebui să ne amenajăm dormitoarele sumbre și goale pentru a ne asigura un somn bun. Dr. Mike Dilkes, în vârstă de 59 de ani, chirurg și otorinolaringolog, spune că o revizuire a igienei somnului” prin folosirea dormitorului exclusiv pentru somn ar putea face toată diferența, relatează The Independent.

Dr. Dilkes, fost consultant NHS din sudul Londrei, care acum lucrează în cabinetul privat, a declarat: Dacă vă culcați într-o cameră cu televizoare, aparate de cafea, nu veți dormi la fel de bine ca în cazul în care dormitorul ar fi sumbru, gol și ar avea doar un pat. Am descoperit că faptul de a nu-ți trăi jumătate din viață acolo și de a-l folosi doar pentru a dormi poate fi de mare ajutor.

Dr. Dilkes este specializat în soluții chirurgicale pentru sforăitul și apneea de somn – atunci când aceleași obstrucții ale gâtului care cauzează sforăitul opresc respirația în timpul nopții timp de până la 30 de secunde la un moment dat. El spune că oamenii ar trebui să încerce întotdeauna tratamente mai eficiente din punct de vedere al costurilor înainte de a opta pentru o intervenție chirurgicală care poate ajunge până la 3.000 de lire sterline.

Recomandări

ZELENSKI PRIMEȘTE RACHETE CU PRIORITATE
CUM SE PEDEPSEȘTE CONSUMUL LA VOLAN?
ZF: CREDIT FIX SAU DOBÂNDĂ. CE ALEGI?
UE INTERZICE TRANSBORDAREA GNL ÎN PORTURILE SALE
7/10 INVESTITORI SUNT ATRAȘI DE ROMÂNIA
CIOLACU VREA DATĂ PENTRU PREZIDENȚIALE

El a spus: Cea mai frecventă cauză a sforăitului este postura și modul în care dormim în pat. Dacă dormiți pe spate, aproape orice ființă umană va sforăi. Dormitul pe o parte ajută. Este foarte posibil să fie nevoie să consultați un specialist, dar este un prim pas ușor și gratuit. Acum, odată ce ați conștientizat faptul că trebuie să dormiți pe o parte, puteți coase o minge de tenis în buzunarul de la piept și să o purtați pe spate, ceea ce înseamnă că atunci când vă rostogoliți pe spate veți simți mingea și vă veți întoarce pe o parte. De asemenea, acum puteți obține senzori posturali care se vor declanșa atunci când vă veți culca pe spate.

Alegerile legate de stilul de viață, cum ar fi pierderea în greutate și renunțarea la consumul excesiv de alcool, pot face, de asemenea, o diferență majoră în ceea ce privește un somn bun noaptea. Întotdeauna le spun pacienților mei: Înainte de a veni să mă vedeți, încercați asta, pentru că ați putea economisi o mulțime de bani. Aș recomanda intervenția chirurgicală doar dacă acestea fie nu au remediat problema, fie pacientul pur și simplu nu se poate angaja să le facă.

Citește și