Produsele românești agroalimentare sunt promovate la expoziția „Săptămâna verde” de la Berlin. Elena Murărașu, director general Plafar, discută despre importanța acestora


Produsele agroalimentare româneşti recunoscute la nivel naţional şi european sunt promovate la cea de-a 88-a ediţie a expoziţiei „Săptămâna Verde” de la Berlin până pe 28 ianuarie.

„Ceea ce deosebește de târgul de la Berlin de alte târguri din domeniul agroalimentar este faptul că pe lângă faptul de discutarea politicilor agrolimentar la nivel de intra și extra comunitar de către reprezentanții executivelor din peste 100 de state. La târgul de la Berlin sunt prezenți consumatori finali. Anul trecut au fost peste 300.000 de persoane, anul acesta se așteaptă un număr mai mare. Pentru noi ca și producători prezenți acolo este important pentru că aflăm gustul pe care îl preferă consumatorii care trec pragul târgului și deasemenea, care sunt ultimele tendințe de consum”, susține Elena Murărașu, director general Plafar.

„Consumatorii au apreciat produsele noastre, au apreciat în mod special siropurile. Am explicat că siropurile se diferențiază prin faptul că sunt făcute după rețete tradiționale și cel mai important lucru, cu extracte din plantele adunate din aeralul românesc. Siropurile pot fi luate acasă, pot fi diluate acasă și consumate. Acestea au efecte benefice asupra organismului. Siropul de brad, echinaceea și propolis a fost preferat de consumatorii de la târgul de la Berlin”, a adugat Elena Murărașu.

Citește și

Exit mobile version