• NASA oferă șansa publicului de a-și grava numele în stele, ca parte a următoarei sale misiuni pe Lună.
  • VIPER, primul rover lunar robotizat al NASA, va ateriza pe părți neexplorate ale polului sudic al Lunii. la sfârșitul anului 2024.
  • „Cu VIPER, vom studia și explora părți ale suprafeței Lunii pe care nimeni nu a mai fost vreodată” ,a transmis Nicola Fox, administrator asociat la sediul NASA din Washington.

Cu toții ne amintim de serile romantice în care priveam stelele alături de cineva drag. Iubitorii de astre au la dispoziție aproximativ două luni pentru a-și trimite numele la NASA, care îl va atașa mai apoi la VIPER, pentru misiunea pe Lună. Evenimentul este programat să fie lansat la sfârșitul anului 2024, scrie Sky News.

VIPER, primul rover lunar robotizat al NASA, va analiza părți neexplorate ale polului sudic al Lunii, la sfârșitul anului 2024, pentru a desluși misterele apei și a înțelege mediul în care NASA intenționează să trimită astronauți.

Împreună cu o serie de instrumente științifice, roverul va purta numele a, speră ei, milioane de oameni – care vor primi, de asemenea, o broșură de îmbarcare drept suvenir, pentru a face parte ,,oficial din această călătorie, ricantă, pe alocuri.

MENIU A LA GREC
ȘOȘOACĂ INTRĂ ÎN CURSA PENTRU PMB
AVEREA LUI MUSK CREȘTE
TURIST ÎN AL NOUĂLEA CER
MUSK FACE CONCEDIERI LA TESLA
O LUNĂ DE SCHENGEN

Gravează-ți numele pe Lună, cu NASA

„Cu VIPER, vom studia și explora părți ale suprafeței Lunii pe care nimeni nu a mai fost vreodată”, a transmis Nicola Fox, administrator asociat la sediul NASA din Washington. „Gândiți-vă doar: numele noastre vor înainta, pe măsură ce VIPER cercetează terenul accidentat al Polului Sud lunar și adună date valoroase, care ne vor ajuta să înțelegem mai bine istoria lunii.”

Pentru o bună organizare, toate numele trebuie să fie trimise până în 15 martie 2024.

Încă nu este clar cum vor fi atașate numele acestui rover, dar într-o misiune similară pe una dintre lunile planetei Jupiter, Europa a avut numele șablonate cu fascicule de electroni pe cipuri de siliciu de dimensiunea aproximativă a unei monede de 5 cenți – cu fiecare linie de text de doar 1/1000 din lățime, asemenea unui fir de păr.