• În momentul morții, micii T-Rex aveau probabil doar 13 până la 15 ani și nu și-au atins încă potențialul de creștere maxim.
  • Rezultatele contrazic un studiu din 2020 al cercetătorilor de la Universitatea de Stat din Oklahoma
  • Cercetătorii de la Universitatea din Bath și de la Universitatea din Chicago au aruncat o nouă privire asupra fosilelor de mici T. rex.

O veche dezbatere despre dinozauri a câștigat o nouă acțiune după descoperirile unui nou studiu care sugerează că versiunile în miniatură ale faimosului Tyrannosaurus Rex ar putea fi de fapt o specie distinctă, relateză New York Post.

Cercetătorii de la Universitatea din Bath și de la Universitatea din Chicago au aruncat o nouă privire asupra fosilelor de mici T. rex și au ajuns la concluzia că ceea ce odată se credea a fi versiuni tinere ale binecunoscuților tiranosauri, este mai probabil o specie similară, dar separată.

Studiul, care a fost publicat în revista Fossil Studies, a cercetat inelele de creștere ale fosilelor tinere de T. rex și a găsit dovezi că ritmul de creștere a oaselor încetinește și a indicat că versiunile Nanotyrannus ale faimoșilor dinozauri erau probabil aproape de dimensiune completă.

MENIU A LA GREC
ȘOȘOACĂ INTRĂ ÎN CURSA PENTRU PMB
AVEREA LUI MUSK CREȘTE
TURIST ÎN AL NOUĂLEA CER
MUSK FACE CONCEDIERI LA TESLA
O LUNĂ DE SCHENGEN

„Dacă ar fi fost tineri T-Rex, ar trebui să crească ca nebunii, să pună sute de kilograme pe an, dar nu vedem asta”, a spus dr. Nick Longrich, co-autor al studiului, într-un raport publicat de Noul Atlas. „Am încercat să modelăm datele în multe moduri diferite și am continuat să obținem rate de creștere scăzute.”

Rezultatele contrazic un studiu din 2020 al cercetătorilor de la Universitatea de Stat din Oklahoma, care a concluzionat că, în momentul morții, micii T-Rex aveau probabil doar 13 până la 15 ani și nu și-au atins încă potențialul de creștere maxim.