Traficul platformei de inteligență artificială ChatGPT a scăzut în ultima lună. Care sunt datele statistice

Potrivit statisticilor, traficul global către site-ul ChatGPT a scăzut cu 9,7% în luna iunie, în timp ce rata vizitatorilor unici a scăzut cu 5,7%. De asemenea, timpul petrecut de vizitatori pe site a scăzut cu 8,5%, scrie Digital Trends.

De la sosirea ChatGPT de la OpenAI, în noiembrie, platforma de inteligență artificială a făcut furori în întreaga lume, oamenii încercând să testeze acest instrument, speculând în același timp asupra modului în care tehnologia ar putea transforma locul de muncă și societatea în general.

Poate fi acesta declinul ChatGPT

ChatGPT atrage în continuare mai mulți vizitatori decât motorul de căutare Bing al companiei Microsoft, și Character.AI, al doilea cel mai popular site de chatbot A.I. de sine stătător, iar numărul utilizatorilor Character.AI au scăzut, de asemenea, cu 32% de la o lună la alta.

Samantha Parker,analist web, a spus că: „Scăderea traficului este un semn că noutatea a dispărut pentru domeniul chatboților bazați pe inteligență artificială.”, dar, în realitate, o astfel de concluzie nu este atât de ușor de tras.

De exemplu, analiza se referă doar la site-ul web ChatGPT, nu și la aplicațiile sale mobile mai recente. De asemenea, Microsoft, care investește sume uriașe de bani în OpenAI, a încorporat elemente ale chatbotului în motorul său de căutare Bing, oferindu-le oamenilor un alt motiv pentru a ocoli site-ul web.

Având în vedere toate acestea, nu este deloc simplu să spunem că interesul pentru ChatGPT este în declin, deși, desigur, pot exista cazuri în care unii oameni au făcut o scurtă încercare și s-au oprit după aceea.

Citește și:

Exit mobile version