• Producătorul de bijuterii și ceasuri de lux Chopard a deschis un „anti-hotel” în inima Parisului.
  • Hotelul în sine, deschis pe 15 noiembrie, ocupă etajele de deasupra buticului Chopard existent în piața Place Vendôme.
  • „Există o clientelă din ce în ce mai numeroasă care caută exclusivitate și intimitate”, spune consilierul de proiect Didier Le Calvez.

Producătorul de bijuterii și ceasuri de lux Chopard a deschis un „anti-hotel” în inima Parisului. Multe dintre aspectele legate de primul proiect hotelier al brand-ului, începând cu numele său, 1 Place Vendôme, și lipsa neobișnuită de promovare a proprietății – par atipice la început.

Hotelul în sine, deschis pe 15 noiembrie, ocupă etajele de deasupra buticului Chopard existent în piața Place Vendôme, este, de asemenea, greu de observat, cu o lipsă evidentă de semnalizare care să îi anunțe prezența, scrie CNN.

Este genul de discreție care se potrivește cu unul dintre cele mai aspiraționale stiluri de viață din zilele noastre: Quiet luxury. Dar întruchipează, de asemenea, una dintre cele mai mari tendințe de marketing din lumea luxului, lansarea invizibilă.

Recomandări

DATORIA PUBLICĂ A ROMÂNIEI CREȘTE
ROMÂNI EVACUAȚI DIN GAZA
MACRON A IEȘIT LA ATAC
CÂTE LOCUINȚE DEȚINE TAYLOR SWIFT?
RECONSTRUCȚIA FACIALĂ A UNEI FEMEI DE 75.000 DE ANI
CEI MAI BOGAȚI OAMENI DIN SUA

„Trăim într-o epocă în care, atunci când îți lansezi produsele, acest lucru se face cu o mare campanie de marketing și un eveniment de amploare. Totul este un fel de ceremonial”, a declarat Karl-Fritz Scheufele într-un interviu acordat CNN. Karl-Fritz este a treia generație a familiei Scheufele – proprietarii Chopard din 1963 – și actualul co-președinte al companiei. „Am vrut să facem lucrurile diferit… foarte bine targetat.”

„Există o clientelă din ce în ce mai numeroasă care caută exclusivitate și intimitate”, a adăugat consilierul de proiect Didier Le Calvez, un veteran în domeniul ospitalității, al cărui portofoliu include hoteluri de lux precum Four Seasons George V și Le Bristol din Paris, precum și The Plaza și The Pierre din New York. „Am vrut să creăm un hotel semi-privat, ca o reședință de familie.”

Este o experiență care ar fi familiară, poate chiar reconfortantă, pentru oaspeții care îi trec pragul. După ce trec prin ușile principale albastre și deschid o poartă din fier forjat, pe care este inscripționat discret un „C” cursiv de la Chopard, oaspeții intră într-un hol cu tavan înalt și sunt întâmpinați de majordomul hotelului.

Nu există un birou de recepție și nici oaspeți care să stea la check-in sau check-out. Doar un șemineu monumental din piatră din secolul al XVIII-lea, o scară mare și, ca un indiciu subtil al moștenirii hotelului, un colier gigantic de perle de sticlă Murano de culoare acvamarin, realizat de artistul Jean-Michel Othoniel.

Citește și