• Producătorul de bijuterii și ceasuri de lux Chopard a deschis un „anti-hotel” în inima Parisului.
  • Hotelul în sine, deschis pe 15 noiembrie, ocupă etajele de deasupra buticului Chopard existent în piața Place Vendôme.
  • „Există o clientelă din ce în ce mai numeroasă care caută exclusivitate și intimitate”, spune consilierul de proiect Didier Le Calvez.

Producătorul de bijuterii și ceasuri de lux Chopard a deschis un „anti-hotel” în inima Parisului. Multe dintre aspectele legate de primul proiect hotelier al brand-ului, începând cu numele său, 1 Place Vendôme, și lipsa neobișnuită de promovare a proprietății – par atipice la început.

Hotelul în sine, deschis pe 15 noiembrie, ocupă etajele de deasupra buticului Chopard existent în piața Place Vendôme, este, de asemenea, greu de observat, cu o lipsă evidentă de semnalizare care să îi anunțe prezența, scrie CNN.

Este genul de discreție care se potrivește cu unul dintre cele mai aspiraționale stiluri de viață din zilele noastre: Quiet luxury. Dar întruchipează, de asemenea, una dintre cele mai mari tendințe de marketing din lumea luxului, lansarea invizibilă.

Recomandări

AJUTORUL ACORDAT UCRAINEI, ÎN IMPAS
CIOLACU ENUMERĂ NEVOILE EUROPEI
BIDEN CONFUNDĂ GAZA CU UCRAINA
DE CE A MURIT THOMAS KINGSTON
OLANDA ȘI UCRAINA AU ACORD BILATERAL
ALTMAN SE DECLARĂ FERICIT

„Trăim într-o epocă în care, atunci când îți lansezi produsele, acest lucru se face cu o mare campanie de marketing și un eveniment de amploare. Totul este un fel de ceremonial”, a declarat Karl-Fritz Scheufele într-un interviu acordat CNN. Karl-Fritz este a treia generație a familiei Scheufele – proprietarii Chopard din 1963 – și actualul co-președinte al companiei. „Am vrut să facem lucrurile diferit… foarte bine targetat.”

„Există o clientelă din ce în ce mai numeroasă care caută exclusivitate și intimitate”, a adăugat consilierul de proiect Didier Le Calvez, un veteran în domeniul ospitalității, al cărui portofoliu include hoteluri de lux precum Four Seasons George V și Le Bristol din Paris, precum și The Plaza și The Pierre din New York. „Am vrut să creăm un hotel semi-privat, ca o reședință de familie.”

Este o experiență care ar fi familiară, poate chiar reconfortantă, pentru oaspeții care îi trec pragul. După ce trec prin ușile principale albastre și deschid o poartă din fier forjat, pe care este inscripționat discret un „C” cursiv de la Chopard, oaspeții intră într-un hol cu tavan înalt și sunt întâmpinați de majordomul hotelului.

Nu există un birou de recepție și nici oaspeți care să stea la check-in sau check-out. Doar un șemineu monumental din piatră din secolul al XVIII-lea, o scară mare și, ca un indiciu subtil al moștenirii hotelului, un colier gigantic de perle de sticlă Murano de culoare acvamarin, realizat de artistul Jean-Michel Othoniel.

Citește și