• Turiștii își rezervă concediile în căutare de experiențe noi, pe lângă excursii și relaxare.
  • Hotelurile au oferte cu evenimente sportive, bilete la concerte sau masterclass-uri.
  • Turiștii cheltuie mai mulți bani pe restaurante, parcuri de distracţii şi cluburi de noapte.

Cel mai nou trend în materie de turism face companiile aeriene și hotelurile să își regândească ofertele, turiști își doresc divertisment pe lângă relaxare și vacanță, scrie Viator.

Divertismentul rămâne principalul punct forte de atracție a turiștilor. După pandemie, sectorul călătoriilor și-a revenit, dar călătorii nu mai cheltuie la fel de mulţi bani pentru suveniruri. În schimb, cheltuie pentru evenimente sportive sau bilete la concerte. Turștii preferă călătoriile care să mai aibă ceva, nu doar plimbări și relaxare.

Oamenii iubesc experiențele, de aceea hotelurile vin cu oferte tot mai creative pentru clienții lor, hotelurile oferă excursii și prezintă diferite trucuri, organizează campionate de fotbal cu clienții, experienţe precum căutarea de trufe prin păduri, împreună cu experţi în vânătoare şi câinii lor, sau un masterclass pentru a învăţa cum să prepari un spritz cocktail în vacanță.

Recomandări

CUM PUTEA FI EVITAT RĂZBOIUL RUSO-UCRAINEAN?
XI JINPING RESTRUCTUREAZĂ ARMATA
BIDEN CĂLĂTOREȘTE CU MARINE ONE
PAPA VIZITEAZĂ O ÎNCHISOARE DE FEMEI
IOHANNIS CAUTĂ JOB LA C.E.
LIGHT MAKES YOU FEEL BETTER

A crescut numărul turiștilor

Viator, platforma de experiențe a călătoriei Tripadvisor, a raportat o creştere de 59% a veniturilor în al doilea trimestru, până la 216 milioane de dolari. Potrivit Viator, rezervările au depășit anul trecut, dar şi cele de dinainte de pandemie.

Este un an record, iar cheltuielile globale ale turiştilor pentru experienţe precum restaurante, parcuri de distracţii şi cluburi de noapte au fost cu 65% mai mari în luna martie 2023, comparativ cu luna martie 2019, arată datele din raportul Travel Industry Trends 2023. În schimb, cheltuielile turiştilor pentru articole precum cosmetică, bijuterii şi electronice au crescut cu doar 12%.

Citește și: