• În luna iunie au fost cu 55% mai multe zboruri anulate decât în mai, conform unui raport Vola.ro.
  • Aproape 1.000 de zboruri au fost anulate și 25.000 de pasageri au fost afectați doar pe 15 iulie.
  • Wizz Air, Hisky și Ryanair sunt companiile cu cele mai multe zboruri anulate.

Mii de zboruri anulate și sute de mii de pasageri afectați de acest lucru. Este realitatea cu care ne confruntăm în această vară și o arată statisticile: în luna iunie, numărul de zboruri anulate a fost cu 55% mai mare decât în mai.

Traian Bădulescu, consultant în turism: Companiile aeriene trebuie să ofere alternative pasagerului

„Există mai multe situații. În perioada aceasta este punctul maxim, de aceea se observă foarte multe creșteri ale întârzierilor sau anulărilor, mai ales față de anul trecut pentru că se circulă mai mult, sunt 20.000 de zboruri în același timp în toată lumea.”

„În primul rând, pasagerii trebuie să știe că au drepturi legiferate și au dreptul să beneficieze de despăgubiri. Un pasager este mai protejat dacă alege agenția de turism, pentru că agenția îi va răspunde și va oferi alternative de rute pentru alte companii.”

Recomandări

UK AR TRIMITE SOLDAȚI ÎN GAZA
AVEM PRINTRE CELE MAI MICI PREȚURI LA ENERGIE
BLINKEN, AVERTISMENT CĂTRE CHINA
CE FACI IN WEEKEND LA PARIS?
VICTORIE PENTRU ALCARAZ LA MADRID
BENEFICIILE URCATULUI PE SCĂRI

„Dacă pasagerul a rezervat direct la companie, este nevoit să știe că există o reglementare a UE, dacă întârzierile au depășit 3 ore, pasagerii pot primi compensații de 200-600 euro în funcție de distanță. De aceea, companiile aeriene trebuie să ofere alternative pasagerului.”

Citește și