• În urma impactului, vagoanele au explodat în flăcări, trimițând în aer plăci uriașe de oțel.
  • Joi este aşteptată începerea identificării trupelor victimelor accidentului feroviar din Tempi care au fost recuperate până acum.
  • La finalul procesului, cadavrele vor fi predate rudelor acestora.

Bilanţul deceselor accidentului feroviar din Grecia a ajuns, joi, la 46, potrivit ultimelor informaţii oficiale de la pompieri. Cercetările continuă.

Din vagonul restaurant, care fusese zdrobit, au fost recuperate de dimineaţă alte 7 cadavre carbonizate, a declarat reprezentantul de presă al pompierilor greci, Vassilis Vathrakogiannis, potrivit ziarului kathimerini.gr.

Aceeaşi sursă notează că informaţiile cu privire la numărul morţilor sunt confuze, în condiţiile în care, anterior, tot pompierii anunţaseră 47 de victime confirmate.

Recomandări

OFICIAL ÎN SCHENGEN
CE CÂȘTIGI LA GALA ZF?
PUTIN TESTEAZĂ ORȘENIK
BIDEN RESPINGE ICC
MANDAT PENTRU BIBI
VREMEA REA ÎNCHIDE A1

Joi este aşteptată începerea identificării trupelor victimelor accidentului feroviar din Tempi care au fost recuperate până acum. La finalul procesului, cadavrele vor fi predate rudelor acestora.

Pe de altă parte, starea răniţilor aflaţi în cele două spitale din Larissa pare „gestionabilă”. În afară de pacienţii care sunt internaţi în ATI în stare critică, ceilalţi nu sunt în pericol.

Totodată, majoritatea răniţilor care sunt trataţi în spitalele din Salonic sunt aşteptaţi să fie externaţi joi.

Marţi seara, un tren de pasageri cu peste 350 de călători s-a izbit frontal de un tren de marfă, lângă oraşul Larissa. În urma impactului a izbucnit un incendiu violent, temperatura din vagonul cuprins de flăcări ajungând, potrivit pompierilor, până la 1.300 de grade Celsius, făcând imposibilă supravieţuirea. Joi, trenurile din Grecia nu circulă, iar sindicatele au declanşat o grevă faţă de lipsa îmbunătăţirii standardelor de siguranţă.

Cele două trenuri au parcurs apoi mai mulți kilometri pe aceeași cale ferată înainte de a se ciocni cu mare viteză. Martorii care s-au grăbit să ajungă la fața locului au descris cele două vagoane din față ale trenului de pasageri, în care se aflau majoritatea victimelor studenților, ca fiind complet distruse.

În urma impactului, vagoanele au explodat în flăcări, trimițând în aer plăci uriașe de oțel. Supraviețuitorii au povestit mai târziu că au fost ejectați de la ferestrele vagonului; alții au descris cum au trebuit să se lupte printre coloane de fum acru pentru a se elibera după ce trenul s-a îndoit. Mulți au fost ulterior surprinși de camerele de filmat în epavă dezorientați și amețiți.