• The Raffles, o proprietate cu apartamente situată în jumătatea stângă a clădirii, se inspiră din artele frumoase.
  • Christian Hirt, directorul general al ambelor proprietăți, explică faptul că fiecare hotel are propriul tip de clientelă.
  • Pătrate de aur de 18 carate sunt folosite pentru a crea textură pe pereți.

În Qatar, o țară în care metroul are un compartiment pentru clasa business, iar brunch-ul de vineri este un sport de competiție, opulența este o simplă bază de referință. Pentru ca un hotel nou să iasă cu adevărat în evidență aici, designerii săi trebuie să facă ceva incredibil de dramatic – cum ar fi să petreacă cinci ani ridicând hotelul în forma stemei naționale a țării, scrie CNN.

Această nouă apariție la orizontul orașului Doha se numește Katara Towers și este împărțită între două mărci hoteliere, Fairmont și Raffles. Fiecare dintre ele ocupă câte o jumătate din clădirea de 300.000 de metri pătrați, care este proiectată să semene cu o pereche de săbii încrucișate din Qatar. Amplasate de-a lungul apelor acvamarin ale Golfului Persic, aceste hoteluri gemene fraterne sunt de lux.

La stânga

The Raffles, o proprietate cu apartamente situată în jumătatea stângă a clădirii, se inspiră din artele frumoase. În hol se află un pian cu coadă alb, pe care se reflectă lumina de la un caleidoscop de 60 de metri proiectat pe tavan.

Recomandări

CÂND INTRĂM ÎN SCHENGEN
AFACERI RUSIA-COREEA
STĂ PROST CU VÂNZAREA
REVOLTA ROBOȚILOR
CE-AU GĂSIT AL LOR SĂ FIE
ANIME ȘI MANGA

Există un cinematograf privat, cu scaune confortabile din catifea roșie și gustări personalizate pregătite de bucătarii hotelului. Barul de pe acoperiș, Acoustic, găzduiește spectacole live alături de un bar căptușit cu cristale, proiectat să semene cu un pahar de whisky.

Cel mai înalt apartament este apartamentul Raffles Suite, denumit corespunzător, care se întinde pe două etaje ale hotelului și are propria piscină privată, lift intern, salon de coafură și chiar un hamam. Blue Cigar, un bar de cocktailuri și trabucuri cu interioare de un albastru intens și rafturi de cărți până la tavan, pare un loc de întâlnire al lui Bond.

Aceste rafturi de cărți înalte până la tavan nu sunt doar decorative. În timp ce un somelier de trabucuri selectează un trabuc sau un chelner servește chifle de culoare albastră, un vizitator va fi întrebat de numele autorului său preferat.

La dreapta

Christian Hirt, directorul general al ambelor proprietăți, explică faptul că fiecare hotel are propriul tip de clientelă.

Întrebat cum se face diferența între ele, el spune: „Oaspeții de la Raffles sunt călători rafinați care caută experiențe culturale noi, diferite, pe care nu le-au mai avut până acum. Oaspeții Fairmont sunt călători experimentați care doresc să descopere destinația și cultura locală într-un mod autentic, cupluri și familii care doresc să se bucure atât de proprietate, cât și de destinația vibrantă.”

Sentimentul de vibrație de la hotelul Fairmont începe odată ce intri. Pătrate de aur de 18 carate sunt folosite pentru a crea textură pe pereți, iar cel mai mare candelabru din lume – cu o înălțime de 56 de metri – strălucește cu perle și aur peste tine.

Conceptul de design de la hotelul Fairmont provine dintr-un alt pilon al culturii luxului – iahturile. Camerele sunt elegante și calde, în nuanțe de alb și albastru, iar cele orientate spre est au vedere spre Golful Persic. Paturile sunt învăluite de căpătâi curbate din catifea albă care seamănă cu unul dintre cele mai faimoase simboluri ale țării – perla.

Citește și: