• A.I. ar putea stabili în următoarele luni prețul biletelor de avion.
  • Programul va putea stabili cât e dispus fiecare client să plătească.
  • Delta a început să investească din noiembrie în învățare automată.
  • Ryanair vrea să folosească A.I. pentru gestionarea operațiunilor.
  • John Hurley: Prima aplicare a A.I. ar fi în serviciile pentru clienți.
  • Unii consideră că măsura poate încălca GDPR ale Uniunii Europene.

Inteligența artificială continuă să acapareze societatea.

Tehnologia A.I. ar putea stabili în următoarele luni prețul biletelor de avion. Programul va putea determina cât este dispus fiecare client să plătească pentru serviciile de transport aeriene, fără să îi piardă. 49 de miliarde de dolari a încasat Delta Air Lines anul trecut de la pasageri. Dacă inteligența artificială crește prețurile cu 1%, compania ar câștiga cu 500 de milioane de dolari mai mult.

Delta a început să investească din noiembrie în tehnologia de învățare automată, ca să crească profitul, a dezvăluit compania în decembrie. Nici Ryanair nu se lasă mai prejos – aceasta vrea să folosească învățarea automată ca să gestioneze operațiunile și pentru creșterea veniturilor. Prima aplicație reală a inteligenței artificiale ar fi în serviciile pentru clienți, spune John Hurley, directorul de tehnologie al Ryanair. Programul ar putea răspunde rapid la întrebărille clienților, al căror răspuns se găsește în documente stufoase, precum „Termeni și condiții”.

Recomandări

CE DEVINE LUMEA?
PLANUL ARMATEI GERMANE
ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE

Sunt și motive de îngrijorare, ca nu cumva această măsură să fie împotriva Regulamentului general privind protecția datelor, din Uniunea Europeană.

Citește și