• Gigantul de streaming a adăugat peste 13,1 milioane de abonamente în cele trei luni încheiate în decembrie.
  • Acesta a fost cel mai mare număr pentru orice trimestru din 2020, extinzând o serie de creșteri care a început anul trecut.
  • Netflix a declarat că este încrezător în calea sa de creștere și că plănuiește să crească prețurile.

Înscrierile la Netflix au explodat la sfârșitul anului trecut, pe măsură ce clienții care și-au creat propriile conturi, impulsionați de măsurile drastice luate de firmă în ceea ce privește schimbul de parole, scrie BBC.

Gigantul de streaming a adăugat peste 13,1 milioane de abonamente în cele trei luni încheiate în decembrie. Acesta a fost cel mai mare număr pentru orice trimestru din 2020, extinzând o serie de creșteri care a început anul trecut.

Netflix a declarat că este încrezător în calea sa de creștere și că plănuiește să crească prețurile. Am pus în mare parte creșterile de prețuri în așteptare pe măsură ce am implementat partajarea plătită. Acum că am trecut prin asta, suntem capabili să reluăm abordarea noastră standard”, a declarat co-directorul executiv Greg Peters în cadrul unei convorbiri cu analiștii pentru a discuta despre ultima actualizare trimestrială.

Recomandări

CIOLACU: „RO ESTE INSTABILĂ”
INTERSTELLAR ARE SUCCES
BITCOIN INTRĂ ÎN LUX
DAC-AȘ FI PREȘEDINTE...
CE URMĂREȘTE RUSIA?
NOI AUDIERI LA TIKTOK

Declarația sumară ar putea fi: înapoi la afaceri ca de obicei”. Mulți dintre noii săi membri au optat pentru cel mai ieftin plan al companiei, fără a fi descurajați de perspectiva de a vedea reclame.

Netflix a declarat că în cele 12 țări în care oferă reclame – care includ unele dintre cele mai mari piețe ale sale, cum ar fi Marea Britanie și SUA – planul a reprezentat 40% din noile înscrieri. Câștigurile sunt o întorsătură ironică pentru o firmă care a rezistat ani de zile solicitărilor de a vinde reclame, spunând că o astfel de mișcare ar afecta experiența spectatorului și i-ar complica activitatea cu riscuri de confidențialitate și alte probleme.

Dar compania a fost zguduită de o scădere neașteptată a numărului de abonați în prima jumătate a anului 2022, urmată de o scădere a profiturilor, ceea ce a determinat-o să caute noi modalități de a aduce noi telespectatori – și mai mulți bani. Pe lângă reclame și reprimarea parolelor, experimentează mai multe evenimente live pentru a atrage noi audiențe.

Mulți dintre rivalii săi fac mișcări similare. Amazon, de exemplu, încearcă să-și sporească lista de evenimente sportive live. De asemenea, urmează să înceapă să arate reclame membrilor Prime atunci când vizionează începând cu această lună, cu excepția cazului în care plătesc 2,99 dolari în plus pe lună.

Citește și