• Propunerile pot fi votate de public pe site-ul https://concurslogomamaia.ro/ până pe 4 martie.
  • În etapa a treia a concursului, cele 3 propuneri finaliste vor putea fi îmbunătățite pe baza feedback-ului juriului.
  • Primele 3 propuneri finaliste, care au scorul cel mai mare, va primi 12.000 lei.

Luni a început etapa de vot public pentru logo-ul și sloganul stațiunii Mamaia.

„În urma votului juriului de specialiști a existat egalitate de punctaj pentru ultimele poziții din clasament, de aceea în loc de 10 propuneri în etapa de vot public, intră 11 propuneri selectate de juriu. Propunerile pot fi votate de public pe site-ul https://concurslogomamaia.ro/ până pe 4 martie. Totodată, lucrările vor intra în runda a doua de jurizare, urmând criteriile: 1. exprimarea brandului (40%); 2. impact (40%); 3. portabilitate (20%)”, anunță Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța.

În etapa a treia a concursului, cele 3 propuneri finaliste vor putea fi îmbunătățite pe baza feedback-ului juriului. Primele 3 propuneri finaliste, care au scorul cel mai mare, va primi 12.000 lei.

Recomandări

ȘOIGU VA FI ÎNLOCUIT
ROBOȚII DEVIN TOT MAI PREZENȚI ÎN CHINA
143 DE PERSOANE MOR ÎN BRAZILIA
CUM TE ADRESEZI TINERILOR
GOOGLE ȘI HARVARD FAC ECHIPĂ
ARABIA VREA ÎN CARTEA RECORDURILOR DIN NOU

Propunerea câștigătoare va fi remunerată suplimentar cu 14.000 lei pentru realizarea manualului de brand.

Citește și: