- Adidas a anunțat că va începe să vândă o parte din pantofii din cadrul parteneriatului cu Kanye West la sfârșitul acestei luni.
- Producătorul german de îmbrăcăminte sportivă a rămas cu pantofi Yeezy în valoare de 1,3 miliarde de dolari.
- Compania a declarat săptămâna trecută că va dona veniturile obținute organizațiilor care luptă împotriva antisemitismului și a rasismului.
Compania Adidas a declarat că va dona veniturile obținute organizațiilor care luptă împotriva antisemitismului și rasismului atunci când a prezentat pentru prima dată planurile săptămâna trecută, declară Sky News.
Producătorul german de îmbrăcăminte sportivă a rămas cu pantofi Yeezy în valoare de 1,3 miliarde de dolari după ce a rupt legăturile cu Kanye West, care acum poartă numele de Ye, din cauza comentariilor antisemite pe care le-a făcut anul trecut.
Adidas nu a precizat cât va dona, spunând că este vorba despre o „sumă semnificativă” fiind oferită unor organizații, inclusiv Anti-Defamation League. De asemenea, va dona încasările către Philonise & Keeta Floyd Institute for Social Change. Institutul este condus de fratele lui George Floyd, un bărbat de culoare neînarmat care a fost ucis de un ofițer de poliție în Minnesota în 2020.
„Credem că aceasta este cea mai bună soluție deoarece respectă modelele create și pantofii produși, funcționează pentru oamenii noștri, și rezolvă o problemă de inventar ce va avea un impact pozitiv în comunitățile noastre”, a declarat directorul general Bjoern Gulden.
„Nu există loc în sport sau în societate pentru ura de orice fel”
Lansarea unor pantofi marchează prima dată când Adidas a vândut produse Yeezy clienților de la încheierea parteneriatului în octombrie. Valoarea pantofilor Yeezy pe piața de revânzare a explodat de atunci, prețul unora dintre ei fiind mai mult decât dublu. Adidas nu a precizat dacă va încerca să controleze piața de revânzare a pantofilor.
Compania a anunțat că ar putea exista și alte lansări de stocuri Yeezy, dar nu s-a luat nicio decizie cu privire la momentul potrivit. Anunțul nu are un impact imediat asupra perspectivelor grupului pentru 2023. „Într-un moment în care antisemitismul a atins niveluri istorice în SUA și este în creștere la nivel global, apreciem modul în care Adidas a transformat o situație negativă într-un rezultat foarte pozitiv”, a declarat directorul general al Anti-Defamation League, Jonathan Greenblatt.
Citește și:
- Liderii G7 solicită dezvoltarea și adoptarea unor standarde tehnice internaționale pentru inteligența artificială
- Niciun videoclip de pe YouTube nu va fi șters odată cu noile politici adoptate de Google. Care sunt temerile utilizatorilor
- Joe Biden a anunțat că SUA pregătesc împrumuturi de 4 miliarde de dolari pentru proiectul reactoarelor nucleare mici din România