• Beyoncé se lansează în industria de îngrijire a părului.
  • Beyoncé: „Există putere în comunitate, iar eu am văzut asta crescând ca fiică a unui proprietar de salon de coafură”.
  • Jennifer Aniston, a lansat o linie de produse de păr vegane numită LolaVie.

Beyoncé a dezvăluit că va lansa o linie de îngrijire a părului pe 20 februarie. Câștigătoarea a 29 de premii Grammy a făcut anunțul pe Instagram, postând un videoclip enigmatic cu imagini aparent filmate în salonul mamei sale Headliners, din Houston, Texas – unde Beyoncé a avut primul ei loc de muncă, scrie CNN.

Un ecran de proiector improvizat arată fragmente din videoclipurile din copilărie. Beyoncé într-un trening roz rătăcind pe podeaua salonului, Tina Knowles, salutând camera cu fiica ei cea mică în spate, purtând un afro înfloritor. „Părul este sacru”, anunță Beyoncé, în timp ce a dezvăluit numele mărcii, Cécred.

Printre imaginile de arhivă ale familiei sale se află clipuri cu spălarea părului și împletituri. Influența Tinei Knowles asupra carierei fiicelor sale a fost de anvergură. Unul dintre primele videoclipuri pe care Destiny’s Child le-a filmat a fost pentru primul lor hit, „Bills, Bills, Bills”, o poveste despre o femeie dezamăgită și independentă, a fost pusă în scenă într-un coafor.

Recomandări

MESAJUL LUI IOHANNIS DE PAȘTE
SFÂNTA LUMINĂ S-A COBORÂT LA IERUSALIM
POLIȚIȘTII CHINEZI, ÎN ILEGALITATE ÎN FRANȚA
SÂMBĂTA MARE E DEDICATĂ RUGĂCIUNII
FIREA ÎL PRINDE PE NICUȘOR DIN URMĂ
BLOOMBERG LANSEAZĂ GHID PENTRU ROMÂNIA

„Există putere în comunitate, iar eu am văzut asta crescând ca fiică a unui proprietar de salon de coafură”, a declarat Beyoncé pentru Harper’s Bazaar în 2021. „Am fost expusă la atât de multe femei antreprenor pe care le admiram. Doctori, proprietare de afaceri, artiste, profesoare, mame – toate au trecut prin salonul mamei mele. Am văzut pe viu cum un salon poate fi un sanctuar pentru femei.”

„Industria frumuseții nu înțelege întotdeauna aceste emoții și ceea ce avem nevoie. Vreau să construiesc o comunitate în care femeile să poată comunica și să împărtășească unele dintre aceste secrete, astfel încât să putem continua să ne susținem și să avem grijă unele de altele. Vreau să le ofer femeilor un spațiu în care să-și simtă propria putere și să-și spună poveștile. Asta înseamnă putere.”

Ce produse urmează să lanseze compania lui Beyoncé

Deși detaliile despre ce produse va oferi Cécred nu au fost încă împărtășite, o cerere de înregistrare a mărcii din vara anului 2022 autorizează compania să producă preparate pentru îngrijirea părului, lumânări, suplimente de vitamine, instrumente electrice de coafat, accesorii pentru păr, fețe de pernă și alte patru categorii de bunuri și servicii.

Beyoncé nu este prima celebritate care a intrat recent în lumea îngrijirii părului. În 2019, Tracee Ellis Ross a lansat Pattern, o linie de păr natural acum premiată, axată pe clienții „conștienți de bucle și texturi”. Doi ani mai târziu, vedeta din „Friends”, Jennifer Aniston, a lansat o linie de produse de păr vegane numită LolaVie.

Citește și: