• O companie de IT din India a inventat o modalitate neobișnuită de a se asigura că angajații săi mențin un echilibru sănătos între viața profesională și viața privată.
  • Ei au creat un software care să le reamintească când programul lor de lucru s-a încheiat și este timpul să plece acasă.
  • Măsura vine pe fondul unei concentrări sporite și cercetării asupra efectului negativ al orelor lungi de lucru asupra sănătății și relațiilor angajaților din întreaga lume.

O companie le aduce aminte angajaților că trebuie să plece acasă, în încercarea de a crea un echilibru între viața profesională și viața privată, scrie Reuters.

O mică companie de IT din India a inventat o modalitate neobișnuită de a se asigura că angajații săi mențin un echilibru sănătos între viața profesională și viața privată – prin crearea unui software care să le reamintească când programul lor de lucru s-a încheiat și este timpul să plece acasă.

Software-ul Softgrid Computers este echipat cu un sistem de notificare care pornește în momentul în care tura unui angajat se termină, avertizându-i că „sistemul de birou se va opri în 10 minute” și cerându-le „te rog să pleci acasă” .

Recomandări

CE FACEM CU POLUAREA?
ECONOMIA AMERICANĂ ÎNCETINEȘTE
CIOLACU ÎNCHEIE DISCUȚIILE CU PIEDONE
VENEȚIENII IES ÎN STRADĂ
CHINA AVERTIZEAZĂ SUA
RĂMÂNE TRUMP FĂRĂ IMUNITATE?

Munca de 55 de ore pe săptămână crește riscul de deces: OMS

Măsura vine pe fondul unei concentrări sporite și cercetării asupra efectului negativ al orelor lungi de lucru asupra sănătății și relațiilor angajaților din întreaga lume. Organizația Mondială a Sănătății, de exemplu, a avertizat în 2021 că 55 sau mai multe ore muncite pe săptămână poate duce la un risc cu 35% mai mare de accident vascular cerebral și un risc cu 17% mai mare de a muri din cauza bolilor de inimă.

„Gândul din spatele acestui lucru este să ofere angajaților un echilibru bun între viața profesională și viața privată, astfel încât să poată petrece timp cu familiile lor și cu cei dragi” , a declarat directorul executiv Ajay Golani.

Fereastra de tip pop-up a creat recent o rețea de socializare când un angajat, Tanvi Khandelwal, a distribuit o imagine a avertismentului pe desktopul companiei.

„Au pus acest memento special, care îmi blochează desktopul după orele de lucru și emite un avertisment” , a împărtășit Khandelwal pe LinkedIn în urmă cu o săptămână. Postarea ei a primit de atunci aproape 400.000 de aprecieri. „Nu mai am apeluri și e-mailuri în afara orelor de lucru!! Nu este fantastic? ”

Kritika Dubey, una dintre cele 40 de persoane angajate la companie, a declarat că pop-up-ul a ajutat-o ​​să plece la timp și să-și îndeplinească alte responsabilități acasă.