- Branduri precum Prada și Phoebe Philo apelează la texturi elegante și neconvenționale ca mijloc de a ieși în evidență și de a lăsa totuși un aer de mister.
- Compleul de fustă și bluză țesute de la By Malene Birger, firele haotice, șic îl fac să fie remarcat.
- De la amestecuri de mohair pufos la tweed-uri multidimensionale, textilele tactile întrec brandurile de lux.
Uită de logouri, noul focus din fashion este anul acesta textura. De la amestecuri de mohair pufos la tweed-uri multidimensionale, textilele tactile întrec brandurile de lux.
Jurnaliștii de la Wall Street Journal au făcut o analiză despre noul trend din modă, numit „Textura materialelor”, care este un must pentru 2024. Totul a început anul trecut, dedicat luxului discret, care a înlocuit logomania ostentativă.
Ați întâlnit această mișcare, val pe TikTok sau Instagram, unde creatorii de conținut își prezentau ținutele care chiar dacă erau de la branduri high end, nu aveau logouri care dacă sunt prea multe și sunt și foarte vizibile pot atrage privirile curioșilor, dar nu într-un mod bun. Branduri precum Prada și Phoebe Philo apelează la texturi elegante și neconvenționale ca mijloc de a ieși în evidență și de a lăsa totuși un aer de mister.
Compleul de fustă și bluză țesute de la By Malene Birger, firele haotice, șic îl fac să fie remarcat; urmează cămașa din tweed foarte moale de la 4SDesigns care are un efect 3-D. Un alt exemplu este dat de mocasinii din păr de vițel de la Camperlab, încălțămintea adaugă un plus de interes chiar dacă ai o ținută simplă.
De ce ar trebui să te axezi pe țesături unice? Pentru că este „o modalitate plăcută de a ieși în evidență într-un mod elegant”, a declarat designerul de tricotaje newyorkez Henry Zankov. Subtilitatea definește adesea piesele cu textură- închie cu un cardigan cu fermoar din mohair și alpaca care are detalii portocalii- piesa este semnată de Zankov.
Citește și