• Nishimura este o cometă cu perioadă lungă descoperită de Hideo Nishimura la 12 august 2023.
  • Cometa care complează o orbită o dată la 434 de ani, a fost văzută ultima dată în 1590.
  • Cometa nu va părăsi Sistemul Solar și va ajunge la cea mai îndepărtată distanță de Soare în 2227.

Cometa Nishimura, care a fost descoperită aproximativ acum o lună, trece pe lângă Pământ și poate fi observată pe cer o dată la 434 de ani.

Cometa a fost descoperită de fotograful spațial Hideo Nishimura pe 12 august 2023. Această cometă se poate observa o dată la 434 de ani, cât îi ia să călătorească în jurul Soarelui.

Ultima oară a fost văzută în 1590. Din august de când a fost descoperită, obiectul ceresc a crescut în luminozitate pe măsură ce călătorește prin sistemul solar interior, pe o orbită în jurul Soarelui. Cometa nu va părăsi Sistemul Solar și va ajunge la cea mai îndepărtată distanță de Soare în 2227.

CA ÎNTRE PRIME DOAMNE
EFECTUL „SWIFT” BATE JOCURILE OLIMPICE
ANGELINA JOLIE, ACUZATĂ CĂ I-A ÎNDEPĂRTAT PE COPII DE BRAD PITT
PROTESTE LA EUROVISION
GRETA THUNBERG SE ALĂTURĂ PROTESTELOR
ZELENSKI DEMITE PE BANDĂ RULANTĂ

Binoclul este cea mai bună modalitate de a o vedea. Cerul întunecat, departe de luminile orașelor, oferă o vizualizare optimă. Locuitorii emisferei nordice trebuie să găseascp o vedere clară a orizontului la nord-est, cu aproximativ o jumătate de oră înainte de amurgul dimineții, la stânga de planeta Venus, supranumit și Luceafărul de dimineață și care atinge luminozitatea maximă cu câteva ore înainte de răsărit.