• Influencerii ar putea primi o sală de ședințe în afară de sala de ședințe de presă a Casei Albe, potrivit Axios.
  • Acest lucru face parte din strategia administrației Biden de a ajunge la tinerii alegători care s-ar putea să nu se bazeze pe știrile principale.
  • Anterior, administrația s-a bazat pe influenceri pentru a transmite mesajul despre vaccinurile COVID-19.

Influencerii din social media ar putea fi o apariție obișnuită la Casa Albă deoarece administrația Biden ia în considerare posibilitatea de a le oferi propria lor sală de ședințe, potrivit unui raport al Axios, informează Business Insider.

Mișcarea face parte dintr-o strategie de coagulare a influencerilor și de a ajunge la un grup demografic mai tânăr, care poate nu este conectat la știrile principale sau nu urmărește Casa Albă pe rețelele de socializare, se arată în raport. Aproape 40% din Generația Z preferă TikTok și Instagram în locul Google Search, potrivit datelor interne ale Google.

Încercăm să ajungem la tineri, dar și la mamele care folosesc diferite platforme pentru a obține informații și la activiștii pentru climă și la persoanele al căror principal mod de a obține informații este digital”, a declarat pentru Axios Jen O’Malley Dillon, adjunctul șefului de cabinet al Casei Albe, Jen O’Malley Dillon.

Recomandări

POPULARITATEA AMERICII ESTE ÎN DECLIN
TRIMITEM PATRIOT UCRAINEI?
SE RĂCEȘTE VREMEA
NOI IPAD-URI DE LA APPLE
CAMILLA ÎNDEAMNĂ COPIII LA CITIT
PRINȚUL HARRY MERGE ÎN UK

Bazarea pe raza de acțiune a unui influencer ar putea face parte, de asemenea, din strategia președintelui Joe Biden de a ajunge la alegătorii mai tineri înaintea campaniei din 2024. Biden nu și-a anunțat încă candidatura la realegere, dar rămâne principalul candidat democrat. Administrația Biden are patru membri ai personalului – care nu fac parte din campania lui Biden – care vor intra în legătură cu influencerii și creatorii de conținut independenți, a relatat Axios.

Administrația s-a bazat anterior pe TikTokers, YouTubers și streameri Twitch pentru campaniile sale de mesaje, inclusiv pentru efortul său de a vaccina tinerii. Un purtător de cuvânt al Casei Albe nu a răspuns imediat la o solicitare de comentarii.

De asemenea, accentul pus pe influenceri, care se bazează adesea pe mai multe platforme pentru conținutul lor, s-ar putea să nu fie în totalitate în concordanță cu recenta ostilitate bipartizană împotriva TikTok, care are aproape 150 de milioane de utilizatori activi lunari în SUA.

Luna trecută, Casa Albă a aprobat legea RESTRICT (Restricting the Emergence of Security Threats that Risk Information and Communications Technology Act), care ar oferi guvernului puterea de a interzice aplicații sau alte servicii tehnologice operate de guverne străine. ByteDance, compania mamă a TikTok, are sediul în Beijing. O aplicație specifică nu este menționată în proiectul de lege, dar actul legislativ a fost un răspuns direct la preocupările legate de faptul că TikTok ar putea împărtăși date cu guvernul Chinei.

Citește și