• Un dealer auto a folosit un chatbot care oferă suport și informații despre mașini clienților.
  • Farsorii au încercat să păcălească chatbotul, ca acesta să vândă mașini la prețuri de 1 $.
  • Creatorul chatbot-ului Fullpath a încurajat farsele contribuind la îmbunătățirea botului.

Un dealer auto din SUA a folosit un chatbot pentru relațiile cu clienții. Ce a ieșit? Un haos: chatbot-ul a fost victima farselor celor care încercau să-l convingă să vândă o mașină cu 1$.

Dealer-ul a adăugat un chatbot A.I. pe site-ul său, pentru a îmbunătăți interacțiunea cu clienții și a oferi suport în timp real. Farsorii au descoperit că acest chatbot A.I. putea fi folosit pentru a accesa ChatGPT, iar oamenii au început să împărtășească încercările lor de a păcăli chatbot-ul pentru a le vinde mașini la prețuri extrem de mici, chiar și la 1 dolar.

Fullpath, creatorul chatbot-ului, a recunoscut și chiar încurajat aceste farse, declarând că îmbunătățește botul pe baza experiențelor amuzante. Aharon Horwitz, CEO al Fullpath, a primit o alertă despre un volum neobișnuit de trafic pe site-urile clienților săi, iar apoi au descoperit că chatbot-ul lor era subiectul farselor. Chiar dacă au existat capturi de ecran amuzante și virale, echipa Fullpath a menționat că majoritatea interacțiunilor cu chatbot-ul au fost eșecuri, iar acesta a rezistat cu fidelitate provocărilor de a acționa necorespunzător.

Recomandări

CE DEVINE LUMEA?
PLANUL ARMATEI GERMANE
ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE

Dealer-ul local a confirmat activitatea ciudată pe site-ul său, dar nu a avut multe informații, iar echipa de marketing nu a fost disponibilă pentru comentarii. Chad Lyons, purtător de cuvânt al General Motors, a remarcat oportunitățile create de avansul în A.I.-ul generativ pentru regândirea proceselor de afaceri în cadrul GM și al rețelelor de dealeri. În ciuda farselor, chatbot-ul a continuat să îndeplinească scopul de a oferi suport în legătură cu mașinile.

Citește și