• Influencerii ar putea primi o sală de ședințe în afară de sala de ședințe de presă a Casei Albe, potrivit Axios.
  • Acest lucru face parte din strategia administrației Biden de a ajunge la tinerii alegători care s-ar putea să nu se bazeze pe știrile principale.
  • Anterior, administrația s-a bazat pe influenceri pentru a transmite mesajul despre vaccinurile COVID-19.

Influencerii din social media ar putea fi o apariție obișnuită la Casa Albă deoarece administrația Biden ia în considerare posibilitatea de a le oferi propria lor sală de ședințe, potrivit unui raport al Axios, informează Business Insider.

Mișcarea face parte dintr-o strategie de coagulare a influencerilor și de a ajunge la un grup demografic mai tânăr, care poate nu este conectat la știrile principale sau nu urmărește Casa Albă pe rețelele de socializare, se arată în raport. Aproape 40% din Generația Z preferă TikTok și Instagram în locul Google Search, potrivit datelor interne ale Google.

Încercăm să ajungem la tineri, dar și la mamele care folosesc diferite platforme pentru a obține informații și la activiștii pentru climă și la persoanele al căror principal mod de a obține informații este digital”, a declarat pentru Axios Jen O’Malley Dillon, adjunctul șefului de cabinet al Casei Albe, Jen O’Malley Dillon.

Recomandări

MACRON CERE ARMĂ NUCLEARĂ PENTRU UE
CE FACEM CU POLUAREA?
CHINA AVERTIZEAZĂ SUA
BANII PENTRU UCRAINA RĂMÂN ÎN SUA
NO MORE EMMA?
SORANA MERGE ÎN TURUL 3 LA MADRID OPEN

Bazarea pe raza de acțiune a unui influencer ar putea face parte, de asemenea, din strategia președintelui Joe Biden de a ajunge la alegătorii mai tineri înaintea campaniei din 2024. Biden nu și-a anunțat încă candidatura la realegere, dar rămâne principalul candidat democrat. Administrația Biden are patru membri ai personalului – care nu fac parte din campania lui Biden – care vor intra în legătură cu influencerii și creatorii de conținut independenți, a relatat Axios.

Administrația s-a bazat anterior pe TikTokers, YouTubers și streameri Twitch pentru campaniile sale de mesaje, inclusiv pentru efortul său de a vaccina tinerii. Un purtător de cuvânt al Casei Albe nu a răspuns imediat la o solicitare de comentarii.

De asemenea, accentul pus pe influenceri, care se bazează adesea pe mai multe platforme pentru conținutul lor, s-ar putea să nu fie în totalitate în concordanță cu recenta ostilitate bipartizană împotriva TikTok, care are aproape 150 de milioane de utilizatori activi lunari în SUA.

Luna trecută, Casa Albă a aprobat legea RESTRICT (Restricting the Emergence of Security Threats that Risk Information and Communications Technology Act), care ar oferi guvernului puterea de a interzice aplicații sau alte servicii tehnologice operate de guverne străine. ByteDance, compania mamă a TikTok, are sediul în Beijing. O aplicație specifică nu este menționată în proiectul de lege, dar actul legislativ a fost un răspuns direct la preocupările legate de faptul că TikTok ar putea împărtăși date cu guvernul Chinei.

Citește și