• Doar 9% dintre cetățeni spun că sunt mulțumiți de infrastructura din România, față de 38% cât este media globală.
  • Românii sunt cei mai nemulțumiți de infrastructura din țara lor. Asta arată un studiu global care a inclus 31 de țări.
  • La coada clasamentului se mai află Ungaria, Italia și Peru, în timp ce Singapore, Indonezia, Țările de Jos și India tind să fie printre cei mai pozitivi.

Românii sunt cei mai nemulțumiți de infrastructura din țara lor. Asta arată un studiu global care a inclus 31 de țări. Doar 9% dintre cetățeni spun că sunt mulțumiți de infrastructura din România, față de 38% cât este media globală.

La coada clasamentului se mai află Ungaria, Italia și Peru, în timp ce Singapore, Indonezia, Țările de Jos și India tind să fie printre cei mai pozitivi. În România, doar unul din zece este mulțumit de infrastructură.

Totuși publicul se simte mai confortabil decât în 2018, înainte de pandemia de Coronavirus, în ceea ce privește creșterea cheltuielilor pentru infrastructură, chiar dacă acest lucru înseamnă taxe mai mari sau mai multe împrumuturi guvernamentale. Cu toate acestea, acest lucru este în continuare preferat de o minoritate.

Recomandări

IDF L-A UCIS PE MUSTAHA
CELINE ÎL IA PE RIDER
DE CE NU IAU BAC-UL
VIN PLOILE
URSULA MERGE ÎN MOLDOVA
ISRAELUL VREA RIPOSTA

„Este foarte important înțelegem că în special infrastructura de transport este, din păcate, doar o promisiune electorală și nu a fost niciodată o prioritate pentru guvernele din țara asta”, spune Ionuț Ciurea, președintele Pro Infrastructura.

În Australia, Irlanda și Canada, principala prioritate este noua ofertă de locuințe. În Marea Britanie, Irlanda și Spania, energia eoliană se află în primele trei priorități. În Canada, Columbia și România sunt autostrăzile.

În Germania, Malaezia și Singapore infrastructura digitală se află în top 3 priorități. Noul raport arată arată că românii au în general un nivel foarte scăzut de satisfacție față de aproape toate tipurile de infrastructură. 38% satisfacția față de aeroporturi. 26% față de infrastructura de energie regenerabilă, 17% infrastructura de încărcare a mașinilor electrice și doar 14% față de autostrăzi.

Citește și: