• Universitatea din Kyoto, Japonia, și Kajima Construction Corporation lucrează la un studiu comun pentru a proiecta o clădire rezidențială cu gravitație artificială.
  • Oamenii de știință de la universitate și specialiștii de la Kajima încearcă să depășească provocările prin construirea unei clădiri rezidențiale în formă de con care se rotește și creează forțe centrifuge.
  • Gravitația planetei Marte reprezintă 38% din cea a Pământului, în timp ce gravitația Lunii reprezintă o șesime din cea a Pământului.

Universitatea din Kyoto, Japonia, și Kajima Construction Corporation lucrează la un studiu comun pentru a proiecta o clădire rezidențială cu gravitație artificială care ar putea servi ca pregătire pentru viața pe Lună și Marte, a relatat Japane Times.

Oamenii de știință de la universitate și specialiștii de la Kajima încearcă să depășească provocările prin construirea unei clădiri rezidențiale în formă de con care se rotește și creează forțe centrifuge, atingând niveluri de gravitație asemănătoare cu cele de pe Pământ.

„Fără gravitație, mamiferele probabil că nu s-ar putea reproduce, iar puii lor s-ar putea să nu se dezvolte bine”, a declarat echipa comună într-un comunicat de presă. „Dacă oamenii cresc într-un mediu de microgravitație, corpul lor se poate schimba și s-ar putea să nu mai poată sta în picioare pe Pământ. Propunem o instalație de locuit cu gravitație artificială ca tehnologie cheie pentru a pregăti oamenii pentru viața în spațiu.”

CUM PUTEA FI EVITAT RĂZBOIUL RUSO-UCRAINEAN?
TRUMP ȘI ORBAN VOR SĂ FACĂ ALIANȚĂ
TAYLOR ȘI TRAVIS, SURPRINȘI ÎN LAS VEGAS STRIP
CE SPUNE MAȘINA TA DESPRE TINE?
CUM S-AU CUNOSCUT WILLIAM ȘI KATE?
RAY CHAN A MURIT LA 56 DE ANI

Cum ar supraviețui oamenii în clădire

Clădirea ar conține cantitățile minime de apă proaspătă, energie, hrană, sol și vegetație necesare pentru a supraviețui, precum și un bazin de apă asemănător unui ocean.

Oamenii ar putea trăi în acest mediu închis asemănător cu cel de pe Pământ și ar ieși doar atunci când ar dori să experimenteze microgravitația, de exemplu, pe Lună sau pe Marte, explică cercetătorii.

Aceștia vor dezvolta, de asemenea, un prototip de sistem de transport public care va conecta Pământul, Luna și Marte. Un viitor sistem de transport de acest tip ar avea nevoie, de asemenea, de gravitație artificială pentru a minimiza efectele asupra sănătății în timpul călătoriei în spațiu.